Skip to main content

vanaf woensdag 16 september tot 22 september geen TV en internet gehad inmiddels gerepareerd maar vraag wel om vergoeding van deze week 0mdat ik geen gebruik van kpn diensten heb gehad.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @ceespanis 

Je kan op de pagina “Vergoeding bij een netwerkstoring” een vergoeding aanvragen. Deze vergoeding wordt verrekend op jouw factuur. Dit is uiterlijk de 2e factuur die je ontvangt na de aanvraag.


Wanneer ik alle stappen doorloop (via de link hierboven) Kan ik nergens de details en tijdslijn van mijn storing invullen. Het lijkt erop alsof je in een soort cirkel wordt geduwd en steeds weer bij het begin uitkom. Klopt het dat het formulier waarmee ik de aanvraag voor vergoeding kan indienen pas kan worden ingevuld wanneer de storing verholpen is?


ik heb ruim een week storing gehad en probeer een vergoeding aan te vragen maar het systeem geeft elke keer fout aan . ik heb alles al geprobeerd ook bellen naar 0800 na kwartier verbinding ze wist het niet even aan collega vragen weer kwartier wachten antwoord was kpn.nl vergoeding dat had ik zelf ook al bedacht