Skip to main content

Na een week storing,13 t/m 20 dec 2023, (geen internet, geen tv) wil ik vergoeding aanvragen, maar via die site is er ook storing, geeft iig een foutmelding. 
Is er iets wat het wel doet bij kpn??
Klantenservice bellen tijdens de storing wordt je niks wijzer van, want die weten ook niks. Als je een kpn netwerkservice belt wordt je doodleuk, na een aantal cijfers te hebben ingetoetst, doorverwezen naar een website! Achteraf zie ik in de berichten op ‘mijn kpn’ dat ik online op de hoogte wordt gehouden van de storing…Ja hallo, ik heb geen internet!! Zijn ze nou echt zo dom daar bij Kpn?

Bovendien laten ze je tijdens de storing gewoon zitten, ze doen helemaal niets aan een voorlopige oplossing. Alleen als je toevallig óók kpn mobiel hebt, krijg je extra Gb’s ( weet ik van een buurman). Maar ik heb elders een mobiel abonnement, dus in mijn geval doen ze helemaal niets. Ik heb dus zelf extra mobiele data moeten kopen om nog maar enigszins een beetje digitaal te kunnen zijn, m.n. mails te kunnen inzien en beantwoorden.

Ik vind dit dus echt niet kunnen, klanten een week lang gewoon zonder diensten te laten zitten! Zonder internet, zonder tv.

Vraag: hoe kom ik aan mijn vergoeding? Waar kan ik het nog meer aanvragen, behalve op een site die niet werkt? Worden mijn extra kosten voor mobiele data ook vergoed? 

 

Klantenservice valt soms niet tegen: ben correct geholpen en krijg mijn vergoeding. Dat mag ook gezegd zijn.


Fijn dat het toch gelukt is en bedankt voor het laten weten! 🙂