Skip to main content

Ik zou graag een vergoeding krijgen, ik heb 1 halve week zonder internet tv en telefoon gezeten, door toedoen van kpn zelf.

Ik had mijn internet verbinding verhoogt van 100mbs naar 500mbs

er kwam een monteur waar ik vrij voor moest nemen en die is weggegaan en er werkte niks meer,

moest maar een nieuwe afspraak maken, monteur twee kwam moest weer vrij nemen en ook hij kreeg het niet werkend, toen kwam monteur 3 je snapt hem al weer vrij moeten nemen en het werkte nog niet.

het bleek een intern probleem eindelijk werkt het nu, maar wie gaat dit alles betalen heeft me al zo gauw een kleine 300 euro gekost.

als ik via het formulier vergoeding wil aanvragen kan ik maximaal 2 euro krijgen, toen ik dat las ontplofde ik bijna.

ik heb niet een normale storing gehad maar veroorzaakt door de monteurs. graag zou ik een gepaste oplossing zien voor een vergoeding.

met vriendelijke groet, a. v Hest

Hoi @v.hest, welkom op het forum.

Ik snap dat het heel vervelend is dat jij een aantal dagen zonder internet hebt gezeten, mijn excuses daarvoor. Via het formulier krijg jij het deel van jouw abonnementskosten terug over de dagen dat jij zonder diensten hebt gezeten. KPN vergoed in principe geen verlof dagen, maar je zou contact up kunnen nemen met onze telefonische klantenservice om te kijken of zij jou nog op een andere manier tegemoet kunnen komen. De klantenservice is bereikbaar via 0800-0402.Â