Skip to main content

Vergoeding netwerkstoring KPN pakket

  • September 25, 2019
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Wij hebben van donderdag 12 tm vrijdag 20 september 2019 een netwerkstoring gehad. De tool waarmee je de vergoeding kunt aanvragen zegt dat er nog een storing is, maar maandag 23/09 hebben wij al een mail gehad dat de storing opgelost is. Hoe kan ik de vergoeding dan terugvragen. Mijn dochter heeft vanwege de storing een extra bundel van EUR 10,00 aan moeten schaffen omdat zij geen mb's meer had.
Kan ik deze kosten ook vergoed krijgen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 27, 2019
Hi Janssen, welkom op het forum.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en dat er ook een vergoeding is ingevoerd. Fijn. 🙂

Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.