Skip to main content

Dag allemaal,

Wij hebben gisteren ons abbonement verhoogd van 50MB/s naar 1000MB/s. Dit gaat vanaf 6 november  in. Ik heb vanochtend een aardige medewerker aan de telefoon gehad om te vragen of het mogelijk was om dit vandaag al in te laten gaan. Hij wilde dit proberen aan te passen, maar we kwamen er uiteindelijk niet uit.

Nu vraag ik me af waar dit mee te maken heeft. Is die week vanwege de manier waarop de betaling werkt, of moet er iets geinstalleerd worden? 

Met vriendelijke groet,

Philip

Hallo @neel ,

Zoiets heeft in ieder geval niets te maken met een betaling. KPN heeft er juist vanwege de extra inkomsten baat bij dat de aanpassing zo snel mogelijk is geregeld.

De reden zal eerder een technische achtergrond hebben. Mogelijk moet een monteur nog iets aanpassen in de wijkkast? Of er is een andere technische reden. 

(Toen ikzelf mijn internetsnelheid verhoogde was dit binnen enkele minuten geregeld. Daar was verder niets voor nodig qua aanpassingen.)

Heb je nu wel al glasvezel? Misschien al heel lang? Dan heb je misschien nog een glasvezelkastje wat maximaal 100 mb kan. 

Hoi @neel! Welkom op de KPN Community. Noordzee en Marlon hebben hebben gelijk, doorgaans hangt dit niet samen met een betaling. Meestal hangt dit samen met een technische oorzaak. Er kan nog een aanpassing moeten worden gedaan in de centrale of verder in de keten. Ik hoop dat de verhoging snel gerealiseerd kan worden!

Reageer