Skip to main content

Verhuizen en KPN retour

  • January 1, 2020
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Sanderblan
Nieuwkomer

Ik ga ook naar het buitenland. KPN is nog niet geïnstalleerd gezien de aansluiting er ook niet was. Die zou moeten worden gemaakt maar dit gaat nu over gezien er een verandering plaatsvind vanwege werk.

 

ik wacht nu ruim 3 maanden op de brief om het kastje (nog niet uitgepakt) retour te sturen en wil kosten voorkomen.

hoor graag snel van jullie.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 3, 2020

Hallo @Sanderblan, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Dat is gaaf, een nieuwe uitdaging in het buitenland. Gefeliciteerd! :)

Je kunt het pakket naar ons retour sturen. De actuele informatie vind je hier: KPN terugsturen apparatuur
Even voor de zekerheid nog de vraag stellen: je hebt je pakket bij ons geannuleerd? En daarover een bevestiging ontvangen?