Skip to main content

Goedendag,

Ik ga verhuizen van een adres met glasvezelaansluiting naar een adres zonder glasvezel (vooralsnog). Kan ik mijn KPN-account behouden, mijn modem aansluiten op de kabel en mijn mailadres behouden?

Hoi @CobusIII 

Welkom op het Forum van KPN

 

Ja, dat is zeker mogelijk, mits KPN ook levert op je nieuwe adres.
Als op jouw nieuwe adres (totdat glasvezel wordt aangelegd) alleen nog internet mogelijk is via de oude koperlijn van KPN, dan zal daarop je meeverhuizende KPN Thuis abonnement worden geactiveerd.

Dit kun je allemaal zelf regelen, en heeft KPN ook een speciale pagina voor aangemaakt, waarop je jouw verhuizing kan doorgeven aan KPN.

Door op de volgende link te klikken, kom je op die speciale pagina: Verhuizing doorgeven aan KPN

Als dat hebt gedaan, regelt KPN de rest.
Je behoud dus gewoon je eigen vertrouwde Mijn KPN account en e-mailadres.


Hartelijk dank voor je reactie Michel!

Ik heb een en ander via klantenservice geregeld inmiddels. Dus het lijkt te gaan lukken. Op de koperen kabel is bij KPN max 200mbs mogelijk. Dat is wat krap met thuiswerken, maar komt overeen met mijn huidige abonnement.


Op de koperen kabel is bij KPN max 200mbs mogelijk.

Dat is echt de max, in veel ( de meeste) gevallen veel minder.
Dat kun je (tegenwoordig alleen nog) zien door een aanvraag te starten op de website (en die dan af te breken)

Dat is wat krap met thuiswerken, maar komt overeen met mijn huidige abonnement.

Waar komt deze algemeen geaccepteerde opvatting vandaan, vraag ik mij al jaren af, zie bv dit :
https://radar.avrotros.nl/artikel/hoe-snel-internet-heb-je-echt-nodig-30308

 


Hartelijk dank voor je reactie Michel!

Ik heb een en ander via klantenservice geregeld inmiddels. Dus het lijkt te gaan lukken. Op de koperen kabel is bij KPN max 200mbs mogelijk. Dat is wat krap met thuiswerken, maar komt overeen met mijn huidige abonnement.

 

Hoi @CobusIII 

Ik heb je met veel plezier mogen helpen met de nodige informatie.
Maar in elk geval fijn, dat je jouw verhuizing inmiddels al hebt geregeld via de telefonisch klantenservice van KPN, want dat is ook nog een optie van het doorgeven van een verhuizing.

En met een downloadsnelheid tot maximaal 200 Mbit/s kom je al een aardig eind, al kan de snelheid op een koperlijn soms ook wat lager uitvallen.
Zodra je bent aangesloten op de koperlijn in je nieuwe woning, kun je dat perfect meten met de Oklaa speedtest app.

Ik wens je alvast een prettige verhuizing toe!!