Skip to main content

We gaan verhuizen naar een andere woning en houden de huidige woning aan als vakantiehuis.

We willen op beide adressen internet en op het nieuwe adres I tv.

Wat moet ik doen

 

*admin: titel aangevuld voor vindbaarheid

Hallo @Ebelski ,

Dan kun je je huidige abonnement behouden op jouw huidige adres. Dan daar wel t.z.t. de TV-toeslag laten weghalen. Je krijgt dan internet-only.  Dat kan via Mijn KPN. 

Voor het nieuwe adres kun je een nieuw abonnement afsluiten met interactieve TV. Regel de aanvraag daarvoor wel minimaal drie weken voor de verhuisdatum. Want de hele procedure neemt enkele weken in beslag. 

Je kunt de aanvraag voor het nieuwe abonnement regelen via de website. Je kunt ook bellen met 0800-0402.

 


Dan kun je je huidige abonnement behouden op jouw huidige adres.

Ik zou juist het huidige abonnement verhuizen. Dan behoud je je itv-abonneenummer en de daaraan gekoppelde opnames op je nieuwe adres.

Op het oude adres is internet (nieuw abonnement dus; kost wel € 42,50 per maand) voldoende, omdat je via de app op tablet en smartphone van je itv gebruik kunt maken. Is ook te Chromecasten naar een televisietoestel. Dat kan ook met een laptop (tv.kpn.com) middels Google Chrome browser.


Hoi @Ebelski Welkom en leuk dat je je vraag hier stelt. Noordzee haalt de worden uit mijn mond. Je kunt een nieuwe aansluiting aanvragen voor het adres waar je naartoe verhuist. Enig idee wanneer je van plan bent om te gaan verhuizen? 


@PeterG 

Als ze gebruik maken van opnames, dan is dat inderdaad een goed idee. Hebben ze TV zonder een opname-pakket., dan is mijn oplossing goedkoper. Want voor een verhuizing van je abonnement worden kosten in rekening gebracht. 

 


Want voor een verhuizing van je abonnement worden kosten in rekening gebracht. 

Voor het afsluiten van een nieuw abonnement ook. Linksom of rechtsom….

"goedkoopst”

Downgraden huidige abonnement naar Hussel Internet (only).

Op nieuwe adres nieuw abonnement (Hussel met tv)


Heel blij met de reacties tot dusver.😃


@Ebelski Goed om te horen. @PeterG ik heb even over jouw reactie heen gelezen, excuus. 

Ebelski, we zijn benieuwd naar je uiteindelijke beslissing. Laat het dus tegen die tijd vooral even weten hier. 
Als je een terugbel afspraak wenst met een van mijn collega's om een eventuele order in te leggen of de mogelijkheden te bespreken, dan kan ik dit voor je regelen natuurlijk.
Door dit aan te bieden draag ik ook nog een steentje bij! :blush:


Nog dingetje vergeten. Ik zei:

Op nieuwe adres nieuw abonnement (Hussel met tv)

...maar dan raak je dus je huidige opnamen kwijt, zoals eerder uitgelegd. Want dan heb je ook een nieuw itv-abonneenummer.


Allemaal dank voor de antwoorden en adviezen.

Ik wil het als volgt doen:
-het huidige internet+tv abonnement verhuist naar het nieuwe adres.

Onze mobiele bundels zijn omvangrijk genoeg om in ons vakantiehuis af en toe TV te kunnen kijken. Dus het abonnement daar opzeggen ligt voor de hand

We hebben nu compleet (2 mobiele nrs + internet+tv + pluspakket). Is jullie advies dit over te zetten naar Hussel? Wellicht ivm bovenstaande uitbreiden naar onbeperkt data?


Prima @Ebelski ,

Ik zou het TV en Internetpakket dan ongewijzigd laten verhuizen. Want met KPN Compleet behoudt je dan het gratis extra pakket (pluspakket).

 

Eventueel zou je één van de mobiele nummers (als de contractdatum inmiddels is gepasseerd) kunnen laten Omzetten naar “onbeperkt”. Daarmee kan je dan een tijdje langer naar TV-programma’s kijken via de app. Maar dat kan later ook nog als zou blijken dat je aan de huidige mobiele abonnementen niet genoeg zou hebben.


Reageer