Skip to main content

Netjes 2 weken van te voren mijn verhuizing doorgegeven en hier een bevestiging van ontvangen, om vervolgens erachter te komen dat de verhuizing niet goed is doorgevoerd(3x gebeld hierover) Communicatie binnen het bedrijf gaat zo ontzettend slecht dat je hier als klant ontzettend te dupe van wordt. Fatsoenlijke excuses of compensatie word er niet eens aangeboden, je mag als klant zelf overal achteraan gaan. Door deze domme fout kom ik in de knoop met werk (thuiswerken). Nog nooit zulke slechte service ervaren als hier en dan zit je er ook nog eens een jaar aan vast. Als het aan mij lag had ik per DIRECT mijn abonnement opgezegd.

De belangrijkste vraag;werkt het nu wel of niet.


Nee helaas niet, verhuizing is wederom aangevraagd en mag het zelf weer regelen met KPN Netwerkbeheer


Heb je nog helemaal geen glasvezel in huis?


Hey @GabrielaI! 2 weken van te voren is erg krap. Al helemaal als de glasvezel nog moet worden aangelegd in de woning. Ik kan me voorstellen dat je hier niet van op de hoogte was, dus het is gewoon een enorm vervelende situatie zo. Als de glasvezelkabel nog naar binnen gelegd moet worden, dan gaat het nog wel even duren voordat er aangesloten kan worden. Uit mijn hoofd legt KPNNetwerk doorgaans binnen 21 dagen de glasvezelkabel naar binnen. Hierna kan pas een KPN monteur komen. 

Wanneer verhuis je precies? Mocht je langere tijd zonder diensten komen te zitten, dan kunnen we dit wellicht overbruggen met een noodpakket. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Hoor graag van je!