Skip to main content
Antwoord

Verhuizing, maar onbekend aansluitpunt

• May 22, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben onlangs verhuisd en morgen is mijn aansluitdatum. Dit is vermoedelijk mijn aansluiting in de meterkast, ik denk dat dit een ISRA 1 aansluiting is. Aan de bovenkant komt een DSL kabel eruit waarmee de vorige bewoner volgens mij zijn KPN internet geregeld had. Kan dit kloppen?

Ik kan het pas morgen testen en wil eigenlijk zo goed mogelijk voorbereid zijn.

Heel erg bedankt alvast voor de hulp :)

Beste antwoord door DaveA

Yes! Je zit helemaal juist. Als er een stekker aan de DSL kabel zit zou je hier morgen internet door moeten ontvangen. Soms gaat de DSL kabel rechtstreeks naar een andere aansluiting in huis, bijvoorbeeld de woonkamer. Dan zou je het modem daar op kunnen aansluiten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Yes! Je zit helemaal juist. Als er een stekker aan de DSL kabel zit zou je hier morgen internet door moeten ontvangen. Soms gaat de DSL kabel rechtstreeks naar een andere aansluiting in huis, bijvoorbeeld de woonkamer. Dan zou je het modem daar op kunnen aansluiten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Top! Yes er zit een stekker aan het eind van de DSL kabel. Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Fijne dag verder!

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • May 22, 2025

Dan moet het goed komen, veel plezier in je nieuwe woning!