Skip to main content
Op 24/12 zou de monteur in ons nieuwe huis de aansluiting (glasvezel) in orde maken.

Door drukte bij Reggefiber en het niet gereed van de lijn zou dit enkele weken vertraagd zijn.



In de tussentijd een noodpakket ontvangen. (lees wifi-dongle die constant hapert; slecht streamt, bereik heeft van 5 meter en Digitenne met 0% bereik binnen, thuis werken was zowat onmogelijk).



In de afgelopen maanden Reggefiber en kpn wekelijks, soms wel dagelijks gecontact om het in orde te krijgen.



nu is het gisteren dus EINDELIJK opgelost toen Reggefiber de lijn in orde kwam maken (wat een 15 minuten duurde?!)





Nou zoals al overal staat heb je recht op vergoeding van je kosten zoals in de consumenten wijzer staat.



Wat krijg ik te horen? 10 euro per maand vergoeding? Omdat ik 'wel diensten heb gehad.' Van een trage wifi-dongle met 5mbps waar ik amper iets mee kon?!



Daarop aangesloten contact opgenomen via een ander kanaal, toen kon het maar liefst 60 (!) euro voor 3 maanden worden. Mijn abonnement is 95,- per maand!!!





Ik vind het echt absurd dat ik 'de dupe' ben van het feit dat KPN/Reggefiber de verhuizing niet in orde kon maken.





Voor ik juridische bijstand hiervoor inschakel hoop ik dat het via dit forum op gelost kan worden.





TL/DR;

na ruim 3 maanden geen diensten (ja een wifi dongle van 5mbps ipv mijn eigen snelheid 200/00 normaal) krijg ik een vergoeding voorgesteld van max. 60 euro TOTAAL. Abonnement is 95,-.
Hi Ruben. Allereerst, welkom hier.



Laten we hopen dat je de juridische bijstand niet hoeft in te schakelen. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat we tot een oplossing kunnen komen, gebaseerd op het verhaal hierboven.



Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Yes profiel is aangevuld zojuist.



Verder wilde ik begin december (na de f1 wedstrijden) m'n ziggo pakket weer uitschakelen, maar dit kon niet omdat de verhuizing al in gang was gezet. Voor december zou ook nog restitutie komen van het Ziggo Sport pakket.



groetjes
Ruben, elkaar zojuist gesproken en een correctie voor je ingevoerd. Dankjewel voor je tijd.