Skip to main content

Op 18 september verhuizen wij van Amsterdam naar Amersfoort.

Volgens uw informatie word het internet enz. pas op 6 oktober 2020 aangesloten.

Voor mijn thuiswerk ben ik afhankelijk van een internet verbonding.

Hoe moet dit nu in de periode vanaf 18 september tot 6 oktober

Heb je je verhuizing minimaal 4 weken tevoren doorgegeven?

Gezien de datum van 6 oktober lijkt het mij dat dat pas de laatste dagen is gebeurd.

Helaas kan een verhuisdatum niet naar voren geschoven worden (weet ik inmiddels want dat wordt vaker gevraagd hier).

Je kunt de Hotspot van je telefoon gebruiken. Je kan dan met met laptop de bundel van je telefoon gebruiken.

En misschien wil een van de nieuwe buren je wel tijdelijk toestaan op hun wifi?


Wij hebben de verhuizing 1 maand voor de verhuisdatum doorgegeven. Op de website stond dat de verhuizing 2 weken van te voren doorgegeven moet worden.


Oh, die termijn zocht ik al. Dat was ooit 4 weken, toen 3…

Je hebt de verhuizing dus half augustus opgegeven. Wel apart dat het dan bijna 2 maanden verder ingepland wordt.

Ik leg dit voor bij het moderator-team. Mogelijk willen ze je dan eerder oppakken dan hun wachtrij van ca. een week.

Vul je wel je gegevens even in in je forumprofiel! Dan kunnen en mogen ze je opzoeken in de administratie.


Beste @rinusarts, welkom! Ik zie inderdaad dat wij als opleverdatum nu 6 oktober hebben staan. Het lijkt erop dat dit te maken heeft met het feit dat er nog een FTU geïnstalleerd moet worden door KPN NetwerkNL. Dit zodat jij gebruik kunt gaan maken van glasvezel. KPN NetwerkNL neemt hiervoor nog contact met jou op om dit in orde te maken. In de regel gaan daar 30 werkdagen overheen ongeveer.