Skip to main content

Eerder dit jaar (feb 2023) is mijn huis opgeleverd. Ter overbrugging woonde ik op een adres waar ik een KPN abonnement heb genomen. In juni 2023 was de volledige verhuizing gestart waarbij ik ook mijn KPN pakket heb willen laten verhuizen naar het nieuwe adres. Alle formaliteiten ondernomen. 

 

Op het moment, oktober 2023, nog steeds geen status gekregen dat het netwerk wordt aangelegd. In de tussentijd wekelijks gebeld om te vragen, waarbij ik alleen te horen krijg om geduld te hebben. Verder ook nog eerder deze maand, een medewerker van KPN netwerk aan de lijn gehad die beloofd had om mijn adres op prioriteit te stellen. Helaas niks van waar gekomen. Na terug bellen is dit bij niemand bekend. 

 

Nu de vraag: welke stappen kan ik alsnog nemen zodat het netwerk binnenkort wordt aangelegd? Of is het aan te raden om naar een andere aanbieder te gaan? 

Hoi @Karanraj . Welkom op het forum.

Dit is het forum van KPN de provider.  Wij leveren onze diensten op koper en glasvezelnetwerken maar we zijn niet de partij die fysiek die netwerken aanlegt. Dat is KPNNetwerk.nl.

Mijn handen zijn dus gebonden.  Ik heb er geen invloed op. 

Aangezien je schrijft dat je woning is opgeleverd vermoed ik dat het nieuwbouw is. En daar leggen we tegenwoordig geen koper meer aan. Daar kan ik je dus ook niet naar omzetten.