Skip to main content

Goedemorgen,

Wij verhuizen a.s. woensdag; ik heb mijn verhuizing tijdig bij KPN geregeld, en de monteursafspraak is gepland; nu zie ik in mijn bevestigingsemail dat ik ons huidige modem (Experia box) mee moet nemen naar de nieuwe woning. Ik vraag me af of ik ook kabels, adapters, stekkers en andere aansluitdoosjes (zoals hier genoemd: https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/interactieve-tv/handleidingen.htm#!/device/internet/experia-box-v10/topic/aansluiten/overzicht-onderdelen-pakket) mee moet nemen (die zitten vastgenageld en ik wil niets beschadigen/meenemen wat de nieuwe bewoner van ons huis nog nodig heeft) of dat die onderdelen door de monteur mee worden gebracht?  Alvast bedankt!

 

Hi @LisavdVN, welkom en dank je wel voor jouw goeie vraag. Het is wel wat mosterd na de maaltijd, maar ik ben benieuwd of het gelukt is met de verhuizing. Wat betreft jouw vraag, je kunt alle apparatuur en kabels vanaf het aansluitpunt meenemen naar de nieuwe woning. Het aansluitpunt zelf is onderdeel van de woning, deze mag je dus laten zitten. :relaxed: