Skip to main content

Sinds een week overgestapt naar KPN internet en Tv. Maar het lukt niet om mijn partners zijn mobiel (S7) te verbinden met KPN wifi netwerk. Verificatie fout, geen internet en iedere dag door zijn (extra) aangekochte MB's heen. Hoe dit op te lossen? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Mukkerdemuk. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw partner geen verbinding kan maken met zijn/haar smartphone. Kan je met andere apparaten wel een wifi verbinding tot stand brengen? 

Mijn advies aan veel klanten waarbij vergelijkbare issues optreden is als volgt:

 

-Koppel de experia box los en reset deze ( reset gaatje)

-koppel de versterker(s) en reset deze ook ( 10 seconden resetknopje)

-Verwijder alle draadloze verbindingen op je verschillende apparaten ( telefoon, tablet etc) en zet de verbindingen opnieuw op.

-zorg er voor dat je verschillende apparaten up-to-date zijn qua firmware

 

Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?


Hoi @Mukkerdemuk. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw partner geen verbinding kan maken met zijn/haar smartphone. Kan je met andere apparaten wel een wifi verbinding tot stand brengen? 

Mijn advies aan veel klanten waarbij vergelijkbare issues optreden is als volgt:

 

-Koppel de experia box los en reset deze ( reset gaatje)

-koppel de versterker(s) en reset deze ook ( 10 seconden resetknopje)

-Verwijder alle draadloze verbindingen op je verschillende apparaten ( telefoon, tablet etc) en zet de verbindingen opnieuw op.

-zorg er voor dat je verschillende apparaten up-to-date zijn qua firmware

 

Laat je ons weten of dit het probleem verhelpt?

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!