Skip to main content

Op mijn facturen staat het e-mail adres van mijn ex. Hierdoor ontvangt ze ook nog mails van KPN. Het is niet aan te passen in mijnKPN. Ik hoor het graag.

Gr

Hi @MDongelmans, welkom hier. 

Oeii, dat moeten we dan zo snel mogelijk aanpassen. Ik neem aan dat jij de contractant bent? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het juiste e-mailadres vermelden. 
 


Zojuist gedaan


Zou je ook nog je geboortedatum willen invullen en de laatste 4 cijfers van je bankrekening? Overigens kun je dit ook aanpassen in Mijn KPN. 


Natuurlijk, ook gedaan 

 


Dankjewel voor de gegevens. Ik zie overigens dat de vaste diensten thuis van een ander IBAN nummer worden afgeschreven, klopt dit?


Dat is ook een oud rekeningnummer, dat zou hetzelfde rekeningnummer moeten zijn als voor het mobiele abonnement.

 


Zou je ter verificatie ook de laatste cijfers van het oude rekeningnummer willen opnoemen? Dan pas ik dit in een keer aan?


678 


Dankjewel, ik heb ze bij deze aangepast en ik hoop dat het wordt meegenomen voor de volgende facturen. Anders zal de wijziging ingaan vanaf de factuur erop.Â