Skip to main content

Goedemorgen,

een aantal weken geleden werd ik gebeld door iemand van KPN met de vraag waarom ik met WiFi nog niet bij KPN zat. Ik legde uit dat ik bijna ging samenwonen en dus heb ik met deze meneer telefonisch een abonnement afgesloten. Hij dacht super mee en heeft ook fijne korting gegeven (9 maanden korting van 7,50 per maand en 2 gratis superwifi punten erbij). Helaas heb ik op dit moment 1 letter in mijn postcode verkeerd doorgegeven. Nu krijg ik deze letter niet gewijzigd en moet de bestelling geannuleerd worden. Helaas krijg ik nu geen korting meer als ik weer een nieuwe bestelling plaats en ben helaas ook niet meer zo vriendelijk geholpen

Hi @Verkeerde postcode en welkom op het forum!

Aii wat zuur dat het mis ging met de postcode. De bestelling moet dan inderdaad geannuleerd worden, anders gaat het niet naar het goede adres toe. 

Je kunt het daarna wel opnieuw bestellen, maar als dezelfde actiekortingen er dan niet meer zijn dan is daar helaas niks aan te doen. 😕
Het enige wat ik je dan aan kan raden is om af te wachten tot er weer een leuke korting of aanbieding is waar je gebruik van kunt maken. Hopelijk duurt dat niet lang meer. 🤞