Skip to main content

Goedemorgen.

Gisteravond is er een verkoper aan de deur geweest in Maarssen. Ik zou de aanbieding/contract per email ontvangen, echter nog niets gekregen.

Kan er iemand nagaan of dit goed is gegaan?

En of er daadwerkelijk mensen van KPN van deur tot deur zijn gegaan in Maarssen gisteravond? Ik heb nu iets ondertekend en dit voelt nu niet meer zo goed.

Alvast bedankt!

 

 

Heeft deze persoon zich gelegitimeerd? Er is een glasvezel initiatief in Maarssen was het daarvoor? Hier nog een gerelateerd artikel het kan legitiem zijn.


Ja, met een reguliere ID kaart, dus niet een van de KPN. Het was bedoeld om een abonnement op internet en tv via glasvezel aan te bieden.

Wel met KPN jassen en tablets.


Klinkt redelijk legitiem dat zal een moderator kunnen bevestigen of mogelijk @Ward_ 


Oke, ik ben benieuwd. Dank voor je reactie in ieder geval


Dit moet Webcare checken want dat valt onder de provider KPN. Ik zit bij KPN Netwerk NL. Wij leggen alleen het netwerk aan en komen langs voor toestemming om aan te sluiten. Wij verkopen geen abonnementen.


Hi M, welkom op het forum. 

Hier kan ik inderdaad meer duidelijkheid over geven. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit specifiek nakijken. 

 


Is het opgelost? 

 

Ik zit hier met het zelf de probleem.

Er is al een klacht uit gegaan naar kpn backoffice, maar het kan wezen dat ik 3 werkdagen moet wachten op een telefoontje en dat stelt mij niet echt gerust.

 

 


Is het opgelost? 

 

Ik zit hier met het zelf de probleem.

Er is al een klacht uit gegaan naar kpn backoffice, maar het kan wezen dat ik 3 werkdagen moet wachten op een telefoontje en dat stelt mij niet echt gerust.

Hi M, welkom hier. 

Jij hebt ook geen bevestiging gekregen van je bestelling? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit nakijken. 


Nee ook geen bevestiging.

Ondertussen contact gehad en het word allemaal onderzocht.

Dank voor u berichtje 


Nee ook geen bevestiging.

Ondertussen contact gehad en het word allemaal onderzocht.

Dank voor u berichtje 

Geen probleem, graag gedaan. 


Hallo,

ik heb afgelopen vrijdag 7 feb een ‘verkoper’ van KPN aan de deur gehad voor glasvezel abonnement. Jonge man met groen jasje die zei van KPN te zijn.

Ik was met mijn dochtertje, was niet gefocused en heb iets op zijn iPad ondertekend waarvan werd gezegd dat ik dit via mail opgestuurd zou krijgen en binnen 2 weken kon annuleren.

heb nog steeds geen mail ontvangen en vandaag door een vaag nummer gebeld (023-752 69 85) onder het mom dat ik met KPN sprak.

Ze konden mij de mail niet sturen en wisten geen naam van de verkoper. Ik ben denk ik ergens ingetuind, geloof er niks van dat dit van KPN is geweest.

Wat kan ik doen?!! Hoe kan ik opzeggen als ik geen contract gemaild krijg? Alvast dank!


Nadat ik heb te horen gekregen dat er inderdaad deur tot deur verkoop is geweest waar ik woon ging ik er van uit dat de kpn medewerkers een fout gemaakt hebben met dingen in te tablet te zetten.

Nu lees ik hier van de man hier boven dat hij gebeld is door het nummer 023-752 69 85 dit is bij mij helaas ook het geval alleen heb ik niemand aan de telefoon gehad! Nu ga ik mij toch weer zorgen maken!


Nadat ik heb te horen gekregen dat er inderdaad deur tot deur verkoop is geweest waar ik woon ging ik er van uit dat de kpn medewerkers een fout gemaakt hebben met dingen in te tablet te zetten.

Nu lees ik hier van de man hier boven dat hij gebeld is door het nummer 023-752 69 85 dit is bij mij helaas ook het geval alleen heb ik niemand aan de telefoon gehad! Nu ga ik mij toch weer zorgen maken!

Ik zie dat Ed uit omgeving Amsterdam komt, jij ook? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ga ik op zoek naar meer informatie over die gebieden, of wij daar actief zijn. 


Ik heb de gegevens die u denk ik nodig bent ingevuld.

 

Er werd gezegd dat er gebeld zou worden door de klanten service om te vragen hoe het gesprek met de medewerkers  was gegaan. Kan het nummer bij jullie weg komen? 

 

ons contract wat we bij kpn hebben staat op naam van mijn vriend.


Ik heb de gegevens die u denk ik nodig bent ingevuld.

 

Er werd gezegd dat er gebeld zou worden door de klanten service om te vragen hoe het gesprek met de medewerkers  was gegaan. Kan het nummer bij jullie weg komen? 

 

ons contract wat we bij kpn hebben staat op naam van mijn vriend.

om even terug te komen op geen bevestiging en of contract volgens de klanten service van KPN komt dat omdat wij al klant zijn van kpn en daardoor geen nieuw abonnement af kunnen sluiten en er een foutmeldingen op de tablet van de verkoper had moeten verschijnen. Helaas heb ik dat niet gezien. 


Dankjewel. Ik ga voor beide gevallen navraag doen over welke acties er in die omgevingen lopen. 

@M. Sch ik zie overigens dat jij al een abonnement bij ons hebt, bij jou kan er sowieso geen nieuw abonnement worden ingevoerd. Voor een wijziging hoef je niet bang te zijn. Ik ga op onderzoek uit. 


Dankjewel. Ik ga voor beide gevallen navraag doen over welke acties er in die omgevingen lopen. 

@M. Sch ik zie overigens dat jij al een abonnement bij ons hebt, bij jou kan er sowieso geen nieuw abonnement worden ingevoerd. Voor een wijziging hoef je niet bang te zijn. Ik ga op onderzoek uit. 

 

Dat is fijn om te horen en dat is ook wat kpn mij genoemd heeft. Mocht dat telefoon nummer van KPN zijn hoe Komen ze dan aan mijn nummer om te bellen als dat contract/wijziging niet is kunnen door gevoerd? 


Dankjewel. Ik ga voor beide gevallen navraag doen over welke acties er in die omgevingen lopen. 

@M. Sch ik zie overigens dat jij al een abonnement bij ons hebt, bij jou kan er sowieso geen nieuw abonnement worden ingevoerd. Voor een wijziging hoef je niet bang te zijn. Ik ga op onderzoek uit. 

Dat is fijn om te horen en dat is ook wat kpn mij genoemd heeft. Mocht dat telefoon nummer van KPN zijn hoe Komen ze dan aan mijn nummer om te bellen als dat contract/wijziging niet is kunnen door gevoerd? 

Ik vermoed dat ze juist daarom hebben gebeld, ter verificatie. Ik heb voor nu informatie gevraagd over het gehele proces van verkoop aan de deur voordat ik hier zomaar wat roep. Tot nu toe lijkt dit legitiem te zijn. 


Dankjewel. Ik ga voor beide gevallen navraag doen over welke acties er in die omgevingen lopen. 

@M. Sch ik zie overigens dat jij al een abonnement bij ons hebt, bij jou kan er sowieso geen nieuw abonnement worden ingevoerd. Voor een wijziging hoef je niet bang te zijn. Ik ga op onderzoek uit. 

Dat is fijn om te horen en dat is ook wat kpn mij genoemd heeft. Mocht dat telefoon nummer van KPN zijn hoe Komen ze dan aan mijn nummer om te bellen als dat contract/wijziging niet is kunnen door gevoerd? 

Ik vermoed dat ze juist daarom hebben gebeld, ter verificatie. Ik heb voor nu informatie gevraagd over het gehele proces van verkoop aan de deur voordat ik hier zomaar wat roep. Tot nu toe lijkt dit legitiem te zijn. 

 

Vandaag het contract  binnen gekregen van KPN die vrijdag was afgesloten en direct geannuleerd. Wat er beloofd werd stond niet in het contract en raad eens ook nog eens een andere naam op het contract gebruikt. 

Gelukkig kon het nieuwe contract sowieso niet in gaan omdat we al een bestaand contract hebben.

Ik heb opnieuw een klacht ingediend met de info wat ik  sinds vandaag heb en er word aan gewerkt! Ik hoop dat de betreffende medewerkers van het ingehuurde bedrijf van KPN achterhaald kunnen worden en er passende maatregelingen worden genomen!


hier in zwolle exact het zelfde als hier boven wordt genoemd. 

wat moet ik nu doen? 


@M. Sch 

“Gelukkig kon het nieuwe contract sowieso niet in gaan omdat we al een bestaand contract hebben“

met alle respect hoor

maar ik snap niet dat je hierop in gaat omdat je zelf aan geeft dat het niet kan

en dat je makkelijk in trapt verkoop aan de deur

nu is het nog goed gegaan maar had ook anders gekund

dan mensen zo makkelijk over te halen zijn

terwijl je zelf al weet dat het niet mogelijk is


Je oordeelt nu wel erg gemakkelijk vanaf de zijlijn â€Ĥ.

 

Het hoe en waarom zijn @M. Sch eigen zaak, daar hoef jij toch niet over te oordelen?


@Hsd 

daarom ook met respect

maar als je weet dat je niet een nieuw contract af kan nemen

waarom zet je deze stap dan

het is gewoon een opmerking / mededeling 

en ik ben er vrij in om het hier te melden

en misschien hebben mede forum leden er wat aan om zo verkoop aan de deur

niet in te trappen als je al bij dezelfde provider zit

ik zou het zelf nooit doen aan de deur

Â