Skip to main content

Ik heb mijn contract verlengt bij KPN en nu moet ik wachten tot mijn oude contract afloopt dat is de datum voor ingaan mijn verlenging. Gevraagd waarom kan dit niet gelijk ingaan er is toch geen reden te bedenken waarom dit niet zou kunnen iedereen is er mee eens over de contract verlenging en toch later ingaan waarom niet gelijk. Diverse mensen gevraagd bij KPN die hebben een standaard antwoord zonder na te denken kan alleen maar ingaan einde oude contract. Ik denk dan KPN wordt eens wakker ga mee met de rest van Nederland en wordt modern als andere providers. Graag reactie gr wk

Huh je hebt toch een jaarcontract!! Een jaar is een jaar.  Dat is toch altijd zo?!


Dit is nu weer zon standaard gedachte je kan toch ook je TV kanalen aanpassen en weer uitzetten of telefoon wel of geen onbeperkt bellen. Contract is contract als je het ziet in beëindigen van een contract dit is geen einde maar een aanpassing met de daar bij behorende kosten meer kosten. Dus ik niet begrijpen. Dit is weer zo rechtlijnig denken

gr wk


Hoi WIm, welkom op het forum. 

Dit is nu weer zon standaard gedachte je kan toch ook je TV kanalen aanpassen en weer uitzetten of telefoon wel of geen onbeperkt bellen. Contract is contract als je het ziet in beëindigen van een contract dit is geen einde maar een aanpassing met de daar bij behorende kosten meer kosten. Dus ik niet begrijpen. Dit is weer zo rechtlijnig denken

gr wk

Ik snap het enigszins wel van jou kant. Maar wat is anders het nut van een contract als de partijen zich daar niet aan houden? Los van de wettelijke verplichtingen. Hoe ik het wend of keer, je zult in dit geval helaas geduld moeten hebben tot je nieuwe contract ingaat.Â