Skip to main content
Hallo KPN,



Door het verwijderen van een muur komt de huidige ISRA aansluiting te vervallen. Deze aansluiting moet dus verplaatst worden. Via mijnaansluiting.nl heb ik een verplaatsing aangevraagd en heb ik een offerte ontvangen van €300,- excl. btw. Gaat het hier echter niet om een noodzakelijke verplaatsing? Ik ben nog geen klant bij KPN omdat ik deze keuze nog niet heb hoeven maken (langedurige verbouwing). Wel zou ik de toekomst deze optie willen hebben.



Door de verbouwing is het momenteel eenvoudig om de kabel aan de voorkant van de woonkamer op te pikken en een aansluiting aan de muur te monteren. Dient deze verplaatsing niet vergoed te worden door KPN?



Ik hoor graag van jullie.
Hoi @NdeBoer, welkom op het forum. Bij een verbouwing kom je een hoop dingen tegen natuurlijk, zo te zien ben je daarbij al goed vooruit aan het plannen 🙂 Het verplaatsen van het IS/RA-punt is wel handig als deze nu op een muur zit die gaat verdwijnen. Om het IS/RA-punt in de toekomst te zullen kunnen gebruiken is het verplaatsen wel noodzakelijk, maar doordat het verwijderen van die muur niet vanuit ons komt zullen die kosten niet door ons vergoed worden. Het verplaatsen van het IS/RA-punt is daarom voor jouw eigen rekening.