Skip to main content

Goedemorgen,

Graag zou ik onderstaande STAPN58 kast zien worden verplaatst in verband met een geplande aanbouw. Heb al in eerdere fora gelezen dat je hiervoor een vergunning moet hebben, maar de aanbouw is echter vergunningsvrij wat ik kan aantonen met de vergunningscheck.

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

@richarddv89 Welkom op het forum. 

Ik kan mij voorstellen dat je deze kast graag verplaatst wil hebben en ik controleer graag wat ik voor je kan doen! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Hi @Rutger_ ! Bedankt voor het antwoord! Hoor graag wat je voor mij kunt betekenen!

Heb mijn gegevens aangevuld, mocht je meer info nodig hebben dan hoor ik het wel.


@richarddv89  Top, bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb deze kwestie aan mijn collega’s voorgelegd, zodra ik antwoord van hen heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 


@richarddv89 Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega’s. Is er ondertussen al contact geweest? 


@richarddv89 Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega’s. Is er ondertussen al contact geweest? 

Er is nog geen contact geweest. Ik wacht geduldig af! Of is het mogelijk dat ik zelf contact op neem?


@richarddv89  Zelf contact opnemen met deze afdeling is helaas niet mogelijk. 

Ik ga morgen opnieuw navraag voor je doen. En als ik meer informatie heb gekregen zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


@richarddv89  Zelf contact opnemen met deze afdeling is helaas niet mogelijk. 

Ik ga morgen opnieuw navraag voor je doen. En als ik meer informatie heb gekregen zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Vanmiddag komt er iemand langs voor het opnemen van het werk voor het verplaatsen van de kast.

Bedankt voor de service en de moeite! 😃