Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen van appartement A naar appartement B. In B wordt op dit moment verbouwt. In B hing tot twee dagen geleden een GENEXIS glasvezelkast in de woonkamer. Na, via mijnaansluiting.nl, een verplaatsing te hebben aangevraagd hangt er nu een ander, nieuw kastje in de meterkast. Zie hieronder (plaatje schaamteloos gepikt uit een ander topic). De GENEXIS is weg.

Ik kom van een Telfort abonnement. 

Wat moet er nu gebeuren om hier over een aantal weken internet te hebben? Wordt mij nog het één en ander toegestuurd? Moet ik zelf actie ondernemen?

Er komt nog een monteur langs, die schuif hier onder vandaan een modem over heen. Dat ziet er dan zo uit:

Of zo:

Daar word dan de Experiabox / KPN Box op aangesloten. 

Plaatjes ook schaamteloos gepikt uit andere topics 😜


Ok, bedankt. Neemt KPN hierover contact met de mij op of staat er plotsklaps (en schaamteloos :smiley: ) een derde monteur op de stoep? Ik moet namelijk maar net aanwezig zijn.


De installatiemonteur kun je ook zelf inplannen als dat nog niet is gedaan. Je hebt wel de verhuizing al doorgegeven bij ons in Mijn KPN? 


Nee, ik heb denk ik inderdaad nog geen verhuizing doorgegeven. Wel aan Telfort dacht ik, Maar nu denk ik dat dat alleen om mobiel gaat. Maar dat is ook Kpn toch? Ik snap het niet helemaal meer. 

Hoe dan ook, gisteravond konden mijn gegevens niet worden opgehaald door een storing en nu kan ik helemaal niks regelen omdat er onderhoud is. Wie doet nu onderhoud overdag?


Dat was inderdaad een storing met de hele website. Zou je dat nu nogmaals willen proberen via die link? Heb het zojuist getest en het werkt. 


Ik had het klantencontact al gebeld. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en er is alsnog spoedig een afspraak gemaakt voor een monteur die bij mij de boel gaat aansluiten. Ik zit straks uiteindelijk maar 2 dagen zonder internet (eigen fout) maar krijg gratis een bundel van 100GB zodat ik zorgeloos kan hotspotten. Goede service KPN. :thumbsup:


Fijn om te lezen!


En om het topic af te ronden nog een foto van de situatie nu. Alles netjes aangesloten en getest door monteur afgelopen maandagochtend. Top!

 


Mooi. Dan kunnen wel dit plaatje ook weer schaamteloos gebruiken in een ander topic 😉😄


Toegevoegd aan de schaamteloos gepikte plaatjes verzameling 😎

 


Ik moet dat nog een keer opdelen in "Netwerk glasvezel" en "Netwerk DSL" ofzo denk ik ... 🤔