Skip to main content
Antwoord

Verschil in tarieven bij verlengen abonnement na 30 jaar klant

• January 18, 2025
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Even een vraagje: de verschillen in tarieven als je een abonnement verlengd als 30 jaar klant! En het verwelkomen van nieuwe klant is wel heel erg groot. Donderdag mijn abonnement met een nieuw contract afgesloten. Vervolgens gevraagd of ik ook onder de weekenddeal kan, is dit niet mogelijk. Moet ik eerst een half jaar ergens anders klant worden. Ik ga hier even over nadenken. Ik kan mijn abonnement nu nog annuleren en helemaal opzeggen. Dit is echt een behoorlijke belediging. 
Welke tips voor andere tussentijdse aambieders hebben jullie? Ik begreep dat ziggo ook goede kwaliteit levert?

ik zal deze vraag ook via de Acm en social media stellen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Pat 1 ,

Een weekenddeal met een gratis cadeau ga je als bestaande klant niet krijgen. 

Wel kun je jouw abonnement (mits contractvrij) goedkoper maken door op de juiste wijze te verlengen. Je betaalt dan dezelfde prijzen als nieuwe klanten (na een eventuele tijdelijk korting).

Dat verlengen kan via de klantenservice maar ook op internet via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Je kunt via die link zelf jouw keuzes maken. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• January 18, 2025

Dit is niets bijzonders. Altijd al zo geweest. Echt alleen nieuwe klanten krijgen de welkomskorting of cadeau. Bestaande klanten kunnen daar op geen enkele wijze gebruik van maken.

Ziggo doet precies hetzelfde. Als je elk jaar welkomskorting wil, dan moet je elk jaar overstappen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Hallo ​@Pat 1 ,

Een weekenddeal met een gratis cadeau ga je als bestaande klant niet krijgen. 

Wel kun je jouw abonnement (mits contractvrij) goedkoper maken door op de juiste wijze te verlengen. Je betaalt dan dezelfde prijzen als nieuwe klanten (na een eventuele tijdelijk korting).

Dat verlengen kan via de klantenservice maar ook op internet via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Je kunt via die link zelf jouw keuzes maken. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 18, 2025

Even een vraagje: de verschillen in tarieven als je een abonnement verlengd als 30 jaar klant! En het verwelkomen van nieuwe klant is wel heel erg groot.

Dot is bij elke provider hoor. Bij Ziggo is het verschil voor nieuwe klanten wel 50 % t.o.v. bestaande. Maar na hooguit 1 jaar is het verschil weg.

Alleen elk jaar provider hoppen levert je flink voordeel op. Maar ook nadelen. E-mailadres, opgenomen programma's. Glasvezel of coax. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • January 19, 2025

Even een vraagje: de verschillen in tarieven als je een abonnement verlengd als 30 jaar klant! En het verwelkomen van nieuwe klant is wel heel erg groot. Donderdag mijn abonnement met een nieuw contract afgesloten. Vervolgens gevraagd of ik ook onder de weekenddeal kan, is dit niet mogelijk. Moet ik eerst een half jaar ergens anders klant worden. Ik ga hier even over nadenken. Ik kan mijn abonnement nu nog annuleren en helemaal opzeggen. Dit is echt een behoorlijke belediging. 
Welke tips voor andere tussentijdse aambieders hebben jullie? Ik begreep dat ziggo ook goede kwaliteit levert?

Budget is prima (ze hebben momenteel een hele goede aanbieding), vrijwel hetzelfde als KPN. Alleen geen cadeautjes zoals 3 maanden gratis ESPN.