Skip to main content

Jammer dat nieuwe klanten worden voor getrokken VS de oude…

Me contact Telfort/KPN is net afgelopen, zou graag ook de aanbieding willen met 2 extra super wifi.

🤔

 

 

Ik kan me voorstellen dat je ook graag SuperWifi had gekregen @Fb2020. Maar zoals je al gezien hebt geven we deze versterkers niet weg aan bestaande klanten. Dit voordeel/cadeautje geldt alleen voor nieuwe klanten. Iedereen die nieuw klant wordt bij KPN krijgt eenmalig korting of een welkomstgeschenk. Daarna betaalt iedereen de normale abonnementsprijs. Bestaande klanten die hun pakket upgraden (naar bijvoorbeeld Hussel) krijgen daarom geen korting of een geschenk. Dat is hoe het werkt :) Maar dat neemt niet weg dat het jammer is natuurlijk. 

Wat je wel kan proberen is om de WiFi Manager te doorlopen, mocht je WiFi niet helemaal goed zijn. Je krijgt dan een oplossing op maat. Het zou kunnen dat de oplossing is om versterkers aan te schaffen. In sommige gevallen kun je gratis Experia WiFi krijgen, en een andere mogelijkheid is om de SuperWifi met een leuke korting te kopen. Je krijgt op dit moment in ieder geval ook al €50,- korting zonder de WiFi Manager te doorlopen zie ik. 

 


Reageer