Skip to main content
https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm



Met de DVS200 had ik regelmatig problemen met de TV-ontvangst. Na kosteloze vervanging door DVS650 nooit meer problemen gehad. Ik zie nu dat er ook DVS1200 is. Kan iemand mij het verschil tussen de drie soorten uitleggen?



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Hoi Casey, wat fijn dat het alles goed werkt sinds je de DVS650 in gebruik hebt. 🙂 Het verschil zit hem in de nieuwheid van de draadloze adapters. In iedere versie zijn een aantal verbeteringen aangebracht. Paul heeft een handig overzicht gemaakt wat jouw vraag denk ik goed beantwoordt. Mocht je toch verdere vragen hebben, laat het me gerust weten!




OK, bedankt.

Als ik met een oude dvs (MT2360) problemen heb met de verbinding, het verbindingslampje knippert rood, heb ik die dan ook met de dvs 1200 als ik die zou kopen?


@Jan 43 kwestie van proberen.  U zal dan wel alle draadloze verbindingsets moeten vervangen. Overigens is het gebruik van draadloze verbindingsets lastig tegenwoordig vanwege de overbelasting van het electriciteitsnetwerk.  Daar kunnen de draadloze verbindingssets niet tegen en kunnen dus in storing gaan.


Reageer