Hello allemaal,
Ik heb een vraag ik ben sinds vandaag nieuwe klant bij kpn! en heb de experia v10 modem gekregen maar wat is de laaste update versie? Ik zit namelijk op v1.01.99t01.7! Is dit de goeie
Alvast bedankt ricardo
Hello allemaal,
Ik heb een vraag ik ben sinds vandaag nieuwe klant bij kpn! en heb de experia v10 modem gekregen maar wat is de laaste update versie? Ik zit namelijk op v1.01.99t01.7! Is dit de goeie
Alvast bedankt ricardo
zie dit topic voor info update v10 (zonder A)
https://forum.kpn.com/internet-9/nieuwe-firmware-v10-t03-7-481249
Hallo
De door jou genoemde versie is voor KPN zeker niet de goede. Is het wel een v10 of misschien wel de Experia Box v10A (let op de A)? Anders lijkt het eerder op een v10 van Telfort (dochter van KPN).
Hoi
Heb de update inmiddels binnen gekregen!
Dankje voor jullie berichten
Wat goed dat het is gelukt! Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.
Beste kpn en forumleden,
Sedert 2 dagen heb ik geen internet meer via mijn v10 box, de software versie is v1.01.99t01.9, lijkt mij wat oud, klopt dit? Al eea geprobeerd om de versie te updaten maar geen reslutaat. Power en wifi lampje brand groen, services oranje, geen internet. Iemand.een idee? Modem kapot of?
Alvast dank voor elke reactie,
Groeten Edward
Heb je het resetknopje achterop het modem al gebruikt
Hoi Joep,
Jazeker, ook in combi met de herstelknop, geen enkel resultaat.., lampje bij dsl kabel knippert (l1)..
Dan lijkt het toch op een probleem met de dsl kabel. Heb je die al aangedrukt of vervangen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.