Skip to main content

Ik heb sinds enige maanden verstoringen op het hele uur.

Dat kan van te kort zijn om op te merken tot een hoop irritatie omdat de aflevering die je aan het kijken bent dus compleet vastslaat. Mara ook op de werkplek thuis merk ik het dat ik verbindingen kwijt raak.

Qua TV is dat het ergst op 20:00 en 21:00 en overdag qua internet kan ik er geen patroon in vinden behalve dat het exact op het hele uur gebeurd.

De hele kerstboom al een keer doorlopen waarbij ik dus ook alle settings kwijt was in de experia box. Dus dat is zo-wie-zo geen feest. En het heeft geen zin om dat te doen terwijl het issuue niet daar is.

Iemand dit eerder gezien?

 

Misschien overstappen op een Fritzbox? Een kwaliteitsklasse hoger. Kpn plus service 7,50 extra.


Hmmm. I heb genoeg ellende met Fritzbox gezien als ik eerlijk ben. Dus dan ga ik wel voor een echte router kijken.


Hoi @hvdkooij en welkom hier op ons forum!

Kan me voorstellen dat zoiets tot irritatie leidt en daarom goed dat je je vraag ook hier stelt. Even voor mijn beeldvorming; heb je hier ook al eens contact over gehad met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402? Vanuit daar kunnen ze je verbinding direct doormeten en kijken of alles in orde is. Waar ik in eerste instantie vooral benieuwd naar ben; hoe branden de lampjes op de Experia Box op het moment dat dit probleem zich voordoet?


Ehhh. Ik heb geen camera in de meter kast. Als ik het merk omdat de TV stopt dan ben ik niet snel genoeg om daarheen te lopen. 

Opvallend is dat het issue is opgedoken na de laatste werkzaamheden van 19 april 2023.

 


Is inmiddels incident geworden.


Hier precies hetzelfde internet en wifi valt steeds weg, ben bijna op het punt om alles op te zeggen en overstappen naar andere provider


Is inmiddels incident geworden.

Hoe bedoel je dit precies @hvdkooij?


Hier precies hetzelfde internet en wifi valt steeds weg, ben bijna op het punt om alles op te zeggen en overstappen naar andere provider

Hoi @merl, heb jij hier al contact over gehad met onze helpdesk (0800 0402?? Dan kunnen we meteen je verbinding doormeten en vanuit daar verder kijken naar een oplossing. 


Service desk gesproken. Daar werd een hoop nagedacht en er zou verder onderzoek plaats vinden.

Kreeg daar incident nummer van. (9811498)

Kreeg uiteindelijk melding op vrijdag middag dat het incident was opgelost en vrijdag avaond …. om 20:00 dus weer een freeze bij het kijken. Dus de conclusie dat het is opgelost is te voorbarig.

 


Misschien niet zo verstandig om je ticketnummer hier in de groep te gooien. 


Service desk gesproken. Daar werd een hoop nagedacht en er zou verder onderzoek plaats vinden.

Kreeg daar incident nummer van. (9811498)

Kreeg uiteindelijk melding op vrijdag middag dat het incident was opgelost en vrijdag avaond …. om 20:00 dus weer een freeze bij het kijken. Dus de conclusie dat het is opgelost is te voorbarig.

 

Hoi @hvdkooij, ik zie dat het ticket nog openstaat dus de technische dienst heeft dit nog in behandeling. Wat ik er uit kan halen, is dat er sprake is van een vermoeden dat dit gebeurt omdat je zonnepanelen ook rond datzelfde tijdstip terug leveren. Of dit ook echt de oorzaak is, durf ik niet te zeggen. Helemaal onaannemelijk lijkt het me niet. Ik neem aan dat ze dit ook met jou hebben besproken?