Skip to main content

Beste Kpn,

Volgens mij zijn jullie goed op de hoogte van de problemen binnen Fortnite. 

 

Er zijn een aantal Nederlandse jongens die op het moment bij de top van Europa hoort waaronder mijn zoon. 

Ik hoop echt dat jullie prioriteit hebben bij het oplossen van het probleem. Het gaat namelijk echt over top sport en deze jongens moeten goed internet hebben.

Ik wil jullie vragen de jongens via jullie twitter account op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en welke acties jullie ondernemen. Als jullie via jullie webcare kpn communiceren, dan zou dat veel frustratie wegnemen. Een win win situatie lijkt mij. 

 

Ik ben zelf heel erg tevreden over jullie, maar dan moet het wel goed geregeld zijn voor mijn zoon. Ziggo schijnt na de laatste update namelijk geen probleem hebben. 

Ik hoor graag van jullie. 

Met hartelijke groet,

Ester

Hallo @3ssie,


Wij zijn in gesprek met Amazon om te helpen waar we kunnen, maar Amazon moet dit oplossen. Er is een afspraak gemaakt met Amazon om hun verkeer anders te routeren. Het is echter Amazon die bepaalt wanneer ze dat uitvoeren. 
Wat jullie nog kunnen doen is bij Fortnite/Epic Games melding maken van de problemen. Daardoor kan Epic Games bij Amazon melden dat "onze verbinding met KPN die via jullie loopt is niet optimaal, fix dat".  Dan zal Amazon eerder die routering gaan aanpassen. 


Bedankt voor uw antwoord! 

We gaan het via Amazon proberen, hopelijk lukt dat 🤞

Zouden jullie via Twitter af en toe een update kunnen geven hoe het ervoor staat? 

Alvast bedankt en een fijne dag. 

Ester