Skip to main content

Hallo. ik zou 23 sept aangesloten worden.  Maar nog steeds geen sms gehad. doorverbonden met een medewerker. er zou iets vertraging zijn. 1 of 2 dagen . nu 5 dagen verder lampje brand nog niet van glasvezel. ook geen sms gehad. Moet er nog eerst monteur komen? 

Hallo @Bianca71 ,

Niet langer wachten. Bel meteen naar 0800-0402 en vraag naar de status. 

Heb ik ook gedaan en wordt dan doorverwezen naar de kpn app bestel status . 🫣 Daarna verbinding verbroken. Ik ga het nog eens proberen. Bedankt voor je reactie 

Vreemd. Maar dan help ik jou daar ook naar toe. 

Je kunt mogelijk de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Meer informatie vind je hier → https://www.kpn.com/service/ugs/bestelling-status

Maar ik zou zelf nog een keertje bellen naar 0800-0402. Spreek dan in : storing 

Inmiddels een terugbel aangevraagd en ik was netjes binnen 10 minuten terug gebeld . Volgens de medewerker was alles netjes aangesloten. Toen ik vroeg of ook daadwerkelijk de knop om was gezet werd ik even in de wacht gezet. Eenmaal weer aan de lijn krijg ik weer te horen dat er vertraging in de oplevering zit. Hij heeft weer een ticket aangemaakt met het verzoek om mij spoedig aan te sluiten danwel contact met mij op te nemen en uitleg geven . Wordt vervolgd dus. 🥴🙃

30 sept was alles aangesloten en alles werkt goed. Er was dus vertraging in de oplevering. Zou wel beter zijn als ze de klanten dan gewoon een email of sms sturen met die mededeling. Dan weet je als klant gewoon waar je aan toe bent. Verbeterpuntje denk ik ? 

Blij dat alles in ieder geval werkt. 

Bedankt voor de reacties.

Reageer