Hallo,
ik heb onlangs een e-mail ontvangen waarin stond dat mijn contract met Budget Alles-in-1 is opgezegd. Echter, ik ben hier niet zeker van, omdat ik me niet kan herinneren dat ik het beëindigingsproces volledig heb afgerond (ik had wel alles ingevuld, maar volgens mij niet op enter gedrukt). Het is mogelijk dat dit per ongeluk is gebeurd.
Daarnaast wil ik bevestigen dat mijn abonnement nog steeds loopt tot 11-11-2024.
Ik heb telefonisch contact gehad met uw klachtenservice om dit te bespreken. Zou u kunnen bevestigen dat dit de juiste einddatum is?
En even kijken of het ook eerder kan ik zag wel een paar datum, maar ik dacht dat het niet kon maar het kan dus wel.
Verder zou ik graag willen weten of ik nog steeds in aanmerking kom voor de actie met de gameconsole (PS5), aangezien mijn contract tot 11-11-2024 loopt. Dit is iets waar ik erg naar uitkeek.
Als het zo is dat ik niet meer in aanmerking kom voor de gameconsole, zou ik graag mijn aanvraag willen annuleren. Het zou jammer zijn om deze actie mis te lopen.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.