Skip to main content

Hallo,

ik heb onlangs een e-mail ontvangen waarin stond dat mijn contract met Budget Alles-in-1 is opgezegd. Echter, ik ben hier niet zeker van, omdat ik me niet kan herinneren dat ik het beëindigingsproces volledig heb afgerond (ik had wel alles ingevuld, maar volgens mij niet op enter gedrukt). Het is mogelijk dat dit per ongeluk is gebeurd.

Daarnaast wil ik bevestigen dat mijn abonnement nog steeds loopt tot 11-11-2024.
Ik heb telefonisch contact gehad met uw klachtenservice om dit te bespreken. Zou u kunnen bevestigen dat dit de juiste einddatum is? 
En even kijken of het ook eerder kan ik zag wel een paar datum, maar ik dacht dat het niet kon maar het kan dus wel.

Verder zou ik graag willen weten of ik nog steeds in aanmerking kom voor de actie met de gameconsole (PS5), aangezien mijn contract tot 11-11-2024 loopt. Dit is iets waar ik erg naar uitkeek.

Als het zo is dat ik niet meer in aanmerking kom voor de gameconsole, zou ik graag mijn aanvraag willen annuleren. Het zou jammer zijn om deze actie mis te lopen.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Je kunt beter even bellen met de klantenservice 0800-0402. Hier helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. 

Hallo,

ik heb onlangs een e-mail ontvangen waarin stond dat mijn contract met Budget Alles-in-1 is opgezegd. Echter, ik ben hier niet zeker van, omdat ik me niet kan herinneren dat ik het beëindigingsproces volledig heb afgerond (ik had wel alles ingevuld, maar volgens mij niet op enter gedrukt). Het is mogelijk dat dit per ongeluk is gebeurd.

Daarnaast wil ik bevestigen dat mijn abonnement nog steeds loopt tot 11-11-2024.

Daarvoor zou u contact op moeten nemen met Budget Internet. En niet mer KPN.

En de gameconsole kunt u wel vergeten denk ik. Die zijn in november al lang op.

Hallo @Lopes25, welkom op de KPN community. Over een eventuele opzegging bij de provider Budget, daar kunnen ik en ook andere KPN collega's niet zoveel over zeggen. Meer informatie daarover kun je opvragen bij de klantenservice van Budget zelf. 

Als je bij KPN een abonnement besteld en je geeft aan gebruik te maken willen maken van de overstapservice, dan zegt KPN jouw huidige abonnement op zodra het nieuwe KPN abonnement ingaat. Via deze manier kun je nu een bestelling plaatsen met de op dit moment geldende actie. 

Verder zou ik graag willen weten of ik nog steeds in aanmerking kom voor de actie met de gameconsole (PS5), aangezien mijn contract tot 11-11-2024 loopt. Dit is iets waar ik erg naar uitkeek.

Als het zo is dat ik niet meer in aanmerking kom voor de gameconsole, zou ik graag mijn aanvraag willen annuleren. Het zou jammer zijn om deze actie mis te lopen.

En dit stukje zou u die kunnen beantwoorden?

Als je voordat de actie met de spelcomputer besteld hebt, dan moet ik je teleurstellen @Lopes25. De geldende actie(s) van op het moment van bestellen zijn van toepassing. Mocht je hierdoor willen annuleren? Dan kun je dat telefonisch via de klantenservice regelen. 

Reageer