Skip to main content

Je krijgt een brief wij gaan glasvezel in jullie wijk aanleggen....wil je de glasvezel tot in je meterkast laat het ons weten.…

Inmiddels al 5 keer thuis geweest voor de aanleg van glasvezel…

1e en 2e keer niet op de afgesproken tijd aanwezig. 3e keer kon hij hem niet naar binnen doen....wist niet waar mantelbuis was en geen tijd....4e keer het zelfde verhaal....5e keer we komen aansluiten in de meterkast....nou misschien eerst eens door de mantelbuis in de meterkast schieten. Tja daar is nu geen tijd voor.....en kpn houdt maar vol dat ik glasvezel heb tot in de meterkast.....nee...kpn luister eens naar je klant.…

Tja nu moet je abonnement afsluiten en dan gaan we het regelen..…

Doorgezet wederom naar de lijn van Selecta...daar kom je niet verder....je krijgt niemand aan de lijn....wat een blamage van KPN.…

Al maanden bezig om glasvezel in je meterkast te krijgen wat je gratis wordt aangeboden.…

Kpn luister goed....het ligt nog bij de voordeur....los je problemen op...en stuur vooral geen loopjongens meer naar mijn deur voor een abonnement.....eerst de glasvezel in de meterkast en dan gaan we verder....wat je als trouwe klant wel niet moet doen

Hoi @CarolienEv 

Welkom op de community van KPN.

Als eerste is het uitermate vervelend dat het zo is gelopen bij jouw, en dat er nog steeds geen glasvezelaansluiting in jouw meterkast is gemaakt, terwijl daar al 5 monteurs voor bij je aan de deur zijn geweest.

Ten tweede is dit de community van KPN de provider, en niet van Netwerkbeheerder KPN die zorg draagt voor de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk, en dus ook voor de aansluiting in jouw meterkast.

Het beste kun je direct contact opnemen met Netwerkbeheerder KPN, om daar de situatie uit te leggen, ook kun je daar een officiële klacht indienen over het niet plaatsen van een glasvezelaansluiting in jouw meterkast door Selecta.

Telefoonnummer Netwerkbeheerder KPN:

• 0880 06 37 44 (Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur)

Klacht indienen:

Klachtenformulier Netwerkbeheerder KPN (klik op de link, om naar het formulier te gaan)

Contactgegevens Selecta Infratechniek:

Beste Michiel,

Ik heb al meermaals contact gehad met de netwerkbeheerder…..wat lijdt tot helemaal niets buiten om frustraties. Je kan eerst een abonnement afnemen en dan gaan ze het regelen. Er zou al diverse malen contact met me worden opgenomen over een nieuwe afspraak, maar er gebeurt niets. Ik ben al sinds 12 juli 2024 bezig. Selecta infratechniek….nou die nemen a de telefoon niet op en b. als je je telefoonnummer hebt achter gelaten dan bellen ze niet terug

Hoi @CarolienEv 

Bedankt voor je reactie terug.
Het is niet netjes en ook onprofessioneel, dat ze bij Selecta niet de telefoon willen opnemen, en je ook niet netjes willen terugbellen nadat je daarvoor een verzoek hebt ingediend.
Dat zegt iets over het bedrijf zelf, of ze worden plat gebeld door andere mensen waardoor ze dus gewoon in gesprek waren.

Bellen heeft in dit geval duidelijk geen zin.
Ik adviseer je nu echt om een officiële klacht in te dienen bij Netwerkbeheerder KPN, die tevens ook aannemer Selecta aanstuurt voor nieuwe opdrachten en ze ook kan aanspreken bij klachten.
Een klacht wordt in de regel snel opgepakt bij Netwerkbeheerder KPN.

Via de volgende link, kom je direct uit op de pagina waar je jouw klacht kunt indienen: Klachtenformulier

KPN de provider kan jouw daarbij niet helpen, die gaat uitsluitende over de verkoop van o.a. internet abonnementen, de facturatie van de maandelijkse abonnementskosten en storingen en problemen bij bestaande klanten.

Beste Michiel,

Ik heb al meermaals contact gehad met de netwerkbeheerder…..wat lijdt tot helemaal niets buiten om frustraties. Je kan eerst een abonnement afnemen en dan gaan ze het regelen. Er zou al diverse malen contact met me worden opgenomen over een nieuwe afspraak, maar er gebeurt niets. Ik ben al sinds 12 juli 2024 bezig. Selecta infratechniek….nou die nemen a de telefoon niet op en b. als je je telefoonnummer hebt achter gelaten dan bellen ze niet terug

Bij mij zijn ze in 2015 komen schouwen en de boel goed bespreken.

De meterkast werd het niet. Heb nu een unit aan de muur in de woonkamer.

Aan u.

Beste Michiel, je kunt een klacht indienen via het formulier, waarin je alles mededeelde en dat je dus nog geen glasvezel in je woning hebt.

Krijg als reactie terug dat er glasvezel in mijn woning ligt.…

Vandaag klantenservice kpn gebeld....kan me niet helpen tenzij ik abonnement afsluit. Belt u nog eens met kpn netwerk.....wederom gebeld met kpn netwerk, ze zeggen dat ze een terugbelverzoek nu hebben ingedient bij Selecta infratechniek....we zetten u ook door....10 minuten in de wachtrij....je mag je gegevens achterlaten en de verbinding wordt verbroken..…

Wordt met de dag teleurgestelder.....kpn los het op.....de glasvezel ligt naast mijn voordeur aan de BUITENZIJDE

Vandaag klantenservice kpn gebeld....kan me niet helpen tenzij ik abonnement afsluit.

En het is niet jouw bedoeling om een abonnement bij KPN af te sluiten?

Reageer