Skip to main content

Beste,

Sinds 8 augustes hoor ik overgestap te zijn naar kpn. 

Alleen krijg ik nog steeds facturen van me vorige provider(ziggo)

Volgens ziggo weten ze niks van de overstapservice. Ik had begrepen dat jullie dit zouden regelen.

Ik heb ziggo voor maand augustes betaald en moet nu voor september betalen.

Kunnen jullie dit uitzoeken aub.

 

Met vriendelijke groet,

Shyam Nandan

 

Staat er op de orderbevestiging van kpn dat je gebruik maakt van de overstapservice? Sowieso snel bellen met ziggo en zelf je abonnement opzeggen!!!!


Staat er op de orderbevestiging van kpn dat je gebruik maakt van de overstapservice? Sowieso snel bellen met ziggo en zelf je abonnement opzeggen!!!!

Ja je hoort ook gelijk een e-mail te krijgen van Ziggo dat je hebt opgezegd, als het goed is geregeld. 


Hoi @jano6200, welkom op het forum en welkom bij KPN. Zoals Joep al zegt hoort de overstapservice in de bevestiging van de bestelling te staan. Staat het daar in? Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan er nog niets over zien.

Als de overstapservice is gebruikt wordt er een seintje naar de oude provider gestuurd als ons abonnement actief is, om het oude abonnement te stoppen. Dat lijkt aan het screenshot te zien niet gebeurt te zijn, of de overstapservice is niet gebruikt. Kan je ons meer vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Het is ook mogelijk om ons te bellen hierover, als je dat makkelijker vindt. We zijn bereikbaar op 0800-0402.