Skip to main content

Goedenavond!

Wij zijn sinds kort klant bij kpn geworden. Inmiddels helemaal tevreden.

Maar het heeft bijna een week geduurd voordat ik een (goed) signaal binnen kreeg.

Meerdere keren gebeld, waarvan 1x de verbinding verbroken werd omdat de beste medewerker schijnbaar om 21:50 weinig zin meer had.

Ik ben zelf een aantal middagen/avonden bezig geweest om alles werkend te krijgen (adviezen opgevolgd van de helpdesk) tevergeefs. Na 6 dagen is er een monteur gekomen en was het probleem verholpen na het vervangen van een ptt-kastje en dsl kabeltje.

En toch is er vrij snel het volledige bedrag afgeschreven. Ik heb dan wel een noodpakket mogen ontvangen/gebruiken maar dat was dan ook echt voor nood en niet waar ik voor betaal!

is het op z’n minst niet normaal dat de ‘aansluitkosten’ komen te vervallen?

mvg,

 

J.Molegraaf

 

 

Hallo @JoeyMol, welkom op ons forum!

Ik vind het jammer om te lezen dat de aansluiting van jouw diensten zo moeizaam is verlopen. Ik vind het in ieder geval fijn dat het inmiddels wel werkt. Ik snap echter ook heel goed dat je ervan baalt dat je de eerste week geen diensten hebt gehad, terwijl je hier wel voor betaald hebt. De facturatie is een geautomatiseerd proces. Er wordt hierbij gekeken naar de status van jouw abonnement. Hierbij wordt geen rekening gehouden met storingen bijvoorbeeld. Uiteraard hoef je niet te betalen voor diensten die je niet hebt kunnen gebruiken. Ik wil daarom graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hey Denise,

 

bedankt voor de feedback. Ik heb alles inmiddels ingevuld.

 

mvg,

 

Joey Molegraaf


Bedankt voor het invullen van je profiel.

Ik zie dat jouw verbinding technisch gereed was op 18 november. Toch heeft het tot het bezoek van de monteur op 24 november geduurd voor jij verbinding had. Daarvoor wil ik je graag een compensatie aanbieden van € 18,00. Dit is puur voor het missen van de diensten waarvoor je wel betaald hebt. Laat je mij weten of je hiermee akkoord gaat? Dan kan ik de compensatie voor je in het systeem zetten.


Hey Denise,

 

Helemaal top geregeld!

Wij gaan akkoord...ennnn ga een deze dagen mn sim only van tele2 overzetten naar kpn!!

 

mvg,

 

Joey Molegraaf


Super leuk om te lezen dat je ook met mobiel voor KPN kiest! :green_heart:

Ik heb de compensatie in het systeem gezet. Je ontvangt deze als eenmalige korting op de volgende factuur. :blush: