Skip to main content

Nu heb ik de 1x zelf een bestelling gedaan dat ging fout na meding van website . Dus besluit de andere dag te bellen om het op te lossen . Een dame nam op en hielp mij met het bestellen na een half uur bezig te zijn kwam ze er achter dat ze een fout had gemaakt met de lever datum dus ook deze werd weer geannuleerd . Na weer op nieuw het hele proces door te lopen was ze er zeker van dat het nu goed was .

Totdat ik me bevestiging mail bekijk . Weer klopt het niet .er was mij belooft dat de console erbij zat met deze bestelling .

Maar deze word niet vermeld in de bevestiging .

Ben nog niet eens aangesloten en heb nu al 3x de verkeerde bestelling . Me mail loopt vol met alleen maar kpn .

Begin het nu al zat te worden !!

Wie helpt me nu eindelijk goed ??

Goedemiddag @Koertj, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Heel leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden maar helaas is dit een kwestie waarmee we je via de KPN Community niet verder mee kunnen helpen, het spijt me. Het enige advies dat ik je vanaf hier kan geven, is om nogmaals contact op te nemen met onze helpdesk door met het gratis nummer 0800 0402 te bellen (en geef daar dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 

Reageer