Skip to main content
Antwoord

Vorige week storing gehad en nu weer. Ook niet blij met tijdelijke oplossing

• May 13, 2025
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb voor de tweede keer in een week tijd alweer storingen ( derde keer in een maand tijd ).
Zojuist contact gehad met de klantenservice, mij is ter compensatie een 100gb bundel aangeboden terwijl mijn abonnement onbeperkt internet en bellen is…. ( of te wel ik heb er niks aan ).
De vrouw van de klantenservice kon mij vertellen dat de storing komt door een derde partij en dus niet de schuld is van KPN… (daarop vroeg ik haar wie de schuldige was van de storing van vorige week ( omdat KPN alleen naar anderen kan wijzen ), mevrouw gaf aan dat ze daar geen inzage in had… beetje vreemd verhaal, ze kan wel zien door wie de storing op het moment van komt, maar niet door wie het een week eerder was…

Mevrouw van de klantenservice gaf mij de instructie om de bouwvakkers in mijn omgeving aan te spreken of ze wat voorzichtiger te werk kunnen gaan ?!?!? Wat een onprofessionele opmerking van de klantenservice….

Hoe gaan jullie dit oplossen KPN? Een storing kan natuurlijk gebeuren, maar zo vaak?🤔
Ook de aangeboden compensatie is om te lachen…

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Joehoe12, een storing is altijd vervelend natuurlijk. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, ik heb geen andere informatie dan wat jij in je bericht hebt genoemd. Het komt voor dat ondergrondse kabels beschadigd raken bij (bouw)werkzaamheden, wat een storing kan geven. Die moet dan opgelost worden door een speciale monteur. Ik weet zoals gezegd niet of dat het geval is, maar doordat dat specifiek genoemd werd zou dat het kunnen zijn. Bij een storing doen we ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Dat zal in dit geval ook gedaan worden. Als de storing op kpn.com/storing staat kan je de verwachting daar ook volgen. 

De 100gb bundel helpt in jouw situatie niet inderdaad, maar die kan anderen wel helpen die geen onbeperkte bundel hebben. Wat betreft de compensatie, dat is wettelijk geregeld. Per dag dat de storing speelt heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Op onze website hebben we een pagina waar je dat aan kunt vragen nadat het is opgelost: Vergoeding bij een netwerkstoring.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Joehoe12, een storing is altijd vervelend natuurlijk. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, ik heb geen andere informatie dan wat jij in je bericht hebt genoemd. Het komt voor dat ondergrondse kabels beschadigd raken bij (bouw)werkzaamheden, wat een storing kan geven. Die moet dan opgelost worden door een speciale monteur. Ik weet zoals gezegd niet of dat het geval is, maar doordat dat specifiek genoemd werd zou dat het kunnen zijn. Bij een storing doen we ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Dat zal in dit geval ook gedaan worden. Als de storing op kpn.com/storing staat kan je de verwachting daar ook volgen. 

De 100gb bundel helpt in jouw situatie niet inderdaad, maar die kan anderen wel helpen die geen onbeperkte bundel hebben. Wat betreft de compensatie, dat is wettelijk geregeld. Per dag dat de storing speelt heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Op onze website hebben we een pagina waar je dat aan kunt vragen nadat het is opgelost: Vergoeding bij een netwerkstoring.

• May 15, 2025

Ben jij de enige in de straat met storing? Of zit dan de hele straat zonder internet?Â