Skip to main content

Hallo,

Ik heb recent een KPN Box 12 ontvangen en geïnstalleerd.

Ik denk erover om een VPN abonnement te gaan nemen bij NordVPN, ExpressVPN of CybertGhost (deze zijn de snelste en beste VPN volgens diverse site's).

Nu is mijn vraag welke werkt naadloos met de Box 12 en hoe stel ik deze in?

Hoop dat iemand mij op weg kan helpen, zo ja alvast dank.

 

mvg, Ad

Dat stelt u gewoon op uw eigen pc, laptop of mobiel. Daar heeft de KPN Box niet zoveel mee te maken. Het verkeer loopt natuurlijk via de KPN Box, maar dat werkt gewoon.


Wat wil je bereiken met zo'n VPN abonnement?


Hallo WJB, veiligheid, anonimiteit en via Netflix ander content ontvangen.

Torent gebruik ik al jaren niet meer ;-)


Dat stelt u gewoon op uw eigen pc, laptop of mobiel. Daar heeft de KPN Box niet zoveel mee te maken. Het verkeer loopt natuurlijk via de KPN Box, maar dat werkt gewoon.

Ja dat las ik ook maar maar mijn gedachte was dat als het op de Box zit ga je via de voordeur het internet op?  is dit dus verkeerd gedacht?


Dat stelt u gewoon op uw eigen pc, laptop of mobiel. Daar heeft de KPN Box niet zoveel mee te maken. Het verkeer loopt natuurlijk via de KPN Box, maar dat werkt gewoon.

Ja dat las ik ook maar maar mijn gedachte was dat als het op de Box zit ga je via de voordeur het internet op?  is dit dus verkeerd gedacht?

Dat kan dus niet met KPN Box. Daarvoor zou je een eigen router moeten nemen. En die zou je zodanig in moeten stellen dat tv niet via de VPN gaat. Want dat werkt niet.