Skip to main content

Ik ben pas verhuisd naar een appartementje boven een bedrijf/fabriekje. Nu is er hier geen kabel aanwezig. Wel is er internet maar dat is zeer traag(van het bedrijf) mijn huisbaas zei mij dat de vorige bewoonster een Dongel had, en vanuit daar digitenne. 
 

mijn vraag is wat de beste optie is voor mij om zowel internet te hebben en tv te kunnen kijken. 

Hallo @Mama van Liam , kijk eens via onderstaande link wat er op jouw adres (in de naaste toekomst) mogelijk is:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

Als jouw internetsnelheid lager is dan 10Mbit/s kun je wel internet afnemen en zou ik Digitenne voor TV er naast nemen.


Hoi @Mama van Liam . Welkom op het forum.

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kan ik voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. 


Het zou kunnen wezen dat topicstarter geen eigen adres heeft. En nu internet heeft van het bedrijf. Gewoon een lan kabel of wifi zeg maar. Maar ze moet dat zelf maar eens even verduidelijken...


Hoi @Mama van Liam . Welkom op het forum.

Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kan ik voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Hoi Erwin, 

 

ik mijn profiel ingevuld zoveel ik kon. 
hopelijk kunt u mij helpen. 


Dankjewel @Mama van Liam .  Ik ben even een zoektocht begonnen. Het adres wat in jouw profiel staat bevat een flink aantal zogenaamde aderparen. Veel daarvan zijn leeg.

Het is een bedrijventerrein en dan zit er waarschijnlijk ergens een centraal punt waar al die verbindingen het pand binnenkomen. 

Het goede nieuws is, dat er besteld kan worden. Ik verwacht dat als jij op dat adres een bestelling doet de order bij een speciaal team terecht komt die contact met jou gaan zoeken om alles in goede banen te leiden. Garantie of het lukt heb ik niet. Dat is per woning/pand verschillend. Maar je kunt het op zijn minst proberen :-)

https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv

Als je hierover meer vragen hebt, stel ze gerust. 


Dankjewel @Mama van Liam .  Ik ben even een zoektocht begonnen. Het adres wat in jouw profiel staat bevat een flink aantal zogenaamde aderparen. Veel daarvan zijn leeg.

Het is een bedrijventerrein en dan zit er waarschijnlijk ergens een centraal punt waar al die verbindingen het pand binnenkomen. 

Het goede nieuws is, dat er besteld kan worden. Ik verwacht dat als jij op dat adres een bestelling doet de order bij een speciaal team terecht komt die contact met jou gaan zoeken om alles in goede banen te leiden. Garantie of het lukt heb ik niet. Dat is per woning/pand verschillend. Maar je kunt het op zijn minst proberen :-)

https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv

Als je hierover meer vragen hebt, stel ze gerust. 

Hoi Erwin, 

 

wat moet ik dan precies bestellen? Heb er echt totaal geen verstand van🤦🏼‍♀️


Kun je ook je mobiele nummer in je profiel zetten? Dan bel ik je wel even. 


Kun je ook je mobiele nummer in je profiel zetten? Dan bel ik je wel even. 

Ik heb hem erin gezet 


Kun je ook je mobiele nummer in je profiel zetten? Dan bel ik je wel even. 


Kijk...dit noem ik pas helpen @Erwin_ . Top!


Nu moeten we elkaar alleen nog even te pakken krijgen :-)

@Mama van Liam . Ik heb je voicemail ingesproken.  Volgende week werk ik maandag tot donderdag van 12:00 tot 17:00. Laat je weten wanneer het uitkomt?


Nu moeten we elkaar alleen nog even te pakken krijgen :-)

@Mama van Liam . Ik heb je voicemail ingesproken.  Volgende week werk ik maandag tot donderdag van 12:00 tot 17:00. Laat je weten wanneer het uitkomt?

Dan komt morgen(donderdag) om 13.15 het beste uit. Dan ligt de kleine op bed en kan ik net iets rustiger praten. 
 

 


Dan bel ik rond dat tijdstip wel even. Geen probleem. 


Leuk je gesproken te hebben, @Mama van Liam . Mijn advies is om via kpn.com te kijken of je een abonnement vind dat je aantrekkelijk vind. Zo ja, kun je die bestellen en raad ik je aan om hier een monteur bij te nemen (is kosteloos).   Op jouw locatie zijn, volgens mijn administratie, veel aansluitmogelijkheden. Dat weten we pas zeker als de monteur het bekeken heeft. Mocht het toch niet realiseerbaar zijn, zijn er uiteraard geen kosten voor jou.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust.