Skip to main content

Hi

Wie beheerd de info op deze site.https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

En hoe betrouwbaar is deze site, Zie de laatste tijd steeds verschillende info staan.

Vorige maand stond er bij mij postcode.

Koper/Dsl 31 MBit/s

Bonded Koper 58 MBit/s

 

Vorige week

Koper/Dsl 33 MBit/s

Bonded Koper 60 MBit/s

 

En Gisteren/vandaag staat er

Koper/Dsl 26 MBit/s

Bonded Koper 53 MBit/s

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Nogmaals iemand ?

 


Nog steeds reaktie.:sleeping:

 


Dit kan wel kloppen hoor.  Zover ik weet wordt het realtime aangepast.


Dit kan wel kloppen hoor.  Zover ik weet wordt het realtime aangepast.


En wie beheerd dan de site, ?

Een Moderator tvallig die antwoord weet ?

 


Dit kan wel kloppen hoor.  Zover ik weet wordt het realtime aangepast.


En wie beheerd dan de site, ?

Een Moderator tvallig die antwoord weet ?

2x dezelfde vraag stellen en ook bumpen terwijl je zelf geen vergelijkingsmateriaal aanbiedt (wat zegt speedtest op het moment dat je die fourstack getallen hier weergeeft) terwijl de wachttijd op moderators meerdere dagen is nodigt niet uit tot enige feedback.

Als het realtime wordt aangepast dan beheert een algoritme die site. Maar dan nog, waarom zou KPN interne info over sites etc aan jouw vertellen. En wat denk je dan daarmee te kunnen.

Als KPN(netwerkNL) denkt dat de tijd rijp is om bij jouw glasvezel naar binnen te boren dan laten ze dat wel per post vooraf weten.


Komt deels uit de KANVAS- aansluitingsdatabase. 


Komt deels uit de KANVAS- aansluitingsdatabase. 


Dank je wel voor het antwoord.

Dit kan wel kloppen hoor.  Zover ik weet wordt het realtime aangepast.


En wie beheerd dan de site, ?

Een Moderator tvallig die antwoord weet ?

2x dezelfde vraag stellen en ook bumpen terwijl je zelf geen vergelijkingsmateriaal aanbiedt (wat zegt speedtest op het moment dat je die fourstack getallen hier weergeeft) terwijl de wachttijd op moderators meerdere dagen is nodigt niet uit tot enige feedback.

Als het realtime wordt aangepast dan beheert een algoritme die site. Maar dan nog, waarom zou KPN interne info over sites etc aan jouw vertellen. En wat denk je dan daarmee te kunnen.

Als KPN(netwerkNL) denkt dat de tijd rijp is om bij jouw glasvezel naar binnen te boren dan laten ze dat wel per post vooraf weten.

 

Oke sorry hoor.

Ik probeer hier een antwoord te vinden, Ben ook maar een NEWBIE hoor.

Ik zal de volgende keer beter na denken als ik wat vraag hier !

Als ik de snelheid test dan kom ik niet hoger dan 24/25 MBit/s

En dat was altijd rond de 29/30 MBit/s

En glasvezel hoop ik dit jaar te krijgen ( Geschatte planning is rond de jaarwisseling ) Volgens KPN(netwerkNL)

 

 

 


Als ik de snelheid test dan kom ik niet hoger dan 24/25 MBit/s

En dat was altijd rond de 29/30 MBit/s

Kijk anders ook eens in je modem op de DSL statuspagina. Daar vind je de lijnsnelheid. Dat is wat KPN je levert. Maar het blijven oude telefoonlijnen en er kan makkelijk invloed van andere telefoonlijnen zijn die op dezelfde kast of knooppunt zijn aangesloten.

Ik zou maar niet al te druk maken, iets van 25Mbps kun je wel zo ongeveer alles mee doen. Als je snel wilt ‘downloaden’ (nu) kan je er een Ziggo abonnement bij naast nemen b.v. of iets mobiels.