Skip to main content

Ik heb enige tijd geleden een abonnement afgesloten bij KPN met overstapservice. 

Mijn huidige abonnement bij Ziggo loopt tot 16 september a.s. en dan gaat KPN in.

Ik wilde de status bekijken van mijn bestelling, maar die site op KPN geeft continu aan, oeps er is iets misgegaan.

Ik heb wel de bevestigingsmail ontvangen dat uiterlijk 3 dagen van te voren het installatiepakket verstuurd word.

Verder zat er als cadeau een TV bij, maar daarover kan ik niets vinden in de mails die gestuurd zijn.

Ik wil graag weten hoe het één en ander nu verder verloop omdat het bijna 16 september is.

Groet,

David

Volgens mij duurt het nog 12 dagen toch? Een paar dagen voor 16 september krijg u het installatiepakket. Dat installeert u op 16 september. En dan werkt het als het goed is. 


Klopt, maar zou wel fijn zijn als de status van de bestelling zichtbaar zou zijn toch? Ook mbt het cadeau wat er bij hoort zou fijn zijn dat daar een bevestiging van is. Nu is maar de vraag of alles goed is gegaan. 😉


Het cadeau hoort u sowieso voorlopig nog niets van. Dat word pas opgestuurd als de bedenktijd voorbij is. Gebeurt door externe organisatie. Dus gaat grotendeels buiten KPN om.


Het cadeau hoort u sowieso voorlopig nog niets van. Dat word pas opgestuurd als de bedenktijd voorbij is. Gebeurt door externe organisatie. Dus gaat grotendeels buiten KPN om.

Ook dat snap ik, maar ik wil wel graag een bevestiging hebben, zodat ik achteraf niet voor verrassingen kom te staan. 😉


Beste @Captainfrasca, welkom! Jammer dat er zoveel onduidelijkheid is! Als het goed is, heb je bij de bestelling een bevestiging per mail ontvangen. Daarin wordt niets gezegd over een televisie? Dan is daar namelijk iets niet goed gegaan. Het is wel belangrijk dat deze in de bevestiging staat vermeld. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je alleen de bestelling annuleren en deze opnieuw plaatsen. Wij kunnen dit niet achteraf nog wijzigen helaas. 

 

Voor wat betreft de status van de bestelling: heb je hiervoor al eens een andere browser geprobeerd? Mocht je er niet uitkomen, neem dan eens telefonisch contact met ons op via 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag verder. 


@Marcia van KPN

 

Ik probeerde te annuleren, maar nu krijg ik te zien dat de termijn om te annuleren verstreken is. En nu?


 


Hallo @Captainfrasca ,

Bel morgen tussen 8.00 en 17.00 naar KPN. Daar kunnen ze jouw bestelling vast terugvinden.

Maar voorlopig gebeurt er verder niets. 

Je gaat jouw installatiepakket pas volgende week vrijdag of zaterdag ontvangen.

In de loop van maandagochtend 16 september wordt je per sms of e-mail op de hoogte gebracht dat de aansluiting actief is.

De TV wordt pas ergens rond 2 oktober naar jou verzonden. Dat gebeurt pas na de veertien dagen bedenktijd. 


Reageer