Skip to main content

Goedenavond,

wij werden vanavond gebeld met nummer ********** en zoals zij vertelde door KPN om een afspraak te maken voor het regelen van het verder aanleggen van glasvezel.

dit zou gebeuren morgen tussen 13.00 en 14.00 uur en eventueel bij vertraging tussen 14.00 en 15.00 uur.

Achteraf vinden wij dit telefoontje heel vreemd. Bij contact met mijn buurman had hij ook zo’n telefoontje gehad. 
Wij willen graag weten of dit een telefoonnummer is die ook echt bij de KPN hoort, daar na het zoeken naar dit nummer wij allemaal buitenlandse websites te zien krijgen.

Graag zo spoedig mogelijk uw reactie hierop.

Met vriendelijke groet,

*********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Als ze bij u in de buurt glasvezel aan het leggen zijn dan is zo'n telefoontje wel verklaarbaar. Dit zal een door kpnnetwerk ingeschakelde aannemer zijn die dit aan gaat leggen.  Ik zou me maar niet teveel zorgen maken hoor.


Hi @Frits-Marianne! Goede vraag. En goed dat je navraag doet als je het niet vertrouwt. 

In dit geval gaat het waarschijnlijk om een aannemer die is ingeschakeld door KPN Netwerk NL. De partij die glasvezel legt voor KPN.

Je kan altijd via 088 - 006 3744 contact opnemen met KPN Netwerk NL. Ze kunnen dan aan je vertellen of er in de buurt gewerkt wordt. 


Vind het eigenlijk wel een goede vraag. Iedereen kan zien als er in een buurt gewerkt wordt aan glas en kan vaak ook online planning in zien. Hoe je dan als klant zeker weten dat het telefoontje dan ook echt van de aannemer van kpn netwerk komt. Misschien is het een oplossing om de telefoonnummers van aannemers terug te vinden zijn op de site van kpn netwerk en de klant de mogelijkheid te geven om zelf te bellen met die nummers om een afspraak te maken. 


even googelen:

https://www.kpn.com/internet/glasvezel/plaatsen/glasvezel-rotterdam.htm

Meestal wordt dit schriftelijk aangekondigd (eigen ervaring).

 

ps die persoonlijke info van een monteur en topicstarter is niet echt handig.