Skip to main content
Antwoord

Waar is mijn installatiepakket?

• January 10, 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Goedemorgen, PostNL blijft aangeven dat mijn pakket tussen 8 en 9 januari bezorgd wordt, en via de klantenservice van PostNL moet ik een onderzoek laten starten door de verzender als het pakket 5 januari nog niet afgeleverd is. In de app blijft staan 'bezorger onderweg', echter kreeg ik gisteren wel een mailtje dat mijn pakket klaar ligt op een onmogelijk PostNL punt qua locatie, drukte en openingstijden. Kunnen jullie als verzender kijken of het pakket daar daadwerkelijk ligt want ik krijg tegenstrijdige berichten.

Beste antwoord door Noordzee

De app geeft aan dat het pakket nog ergens zweeft. Tevens de monteursafspraak met jullie ook moeten verzetten welke eigenlijk voor vandaag stond (en waar ik dus ook voor thuisgebleven ben) dus wellicht kunnen jullie als versturende partij nog kijken waar het pakket is, ik kan niks meer doen als ontvanger.

Balen ​@Luukluuk ,

Hopelijk heb je inmiddels al iets gehoord. 

Zo niet: 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2025

Hallo ​@Luukluuk ,

Je kunt ervan uitgaan dat dat pakketje inderdaad op het Post-NL-punt op jou ligt te wachten. Mogelijk trof de bezorger jou niet thuis? 

Het handigste is om nu toch binnen enkele dagen daar het pakketje (installatiepakket) op te halen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2025

Goedemorgen, helaas ben ik 3 keer thuis gebleven omdat het pakket mogelijk die dag afgegeven zou worden maar geen bezorger te bekennen. Zojuist terug van het pakketpunt en ook daar hebben ze het pakket niet liggen en kunnen ze niks vinden op de barcode die ik in de mail van PostNL heb ontvangen. De mail zegt dat het op het PostNL-punt klaar ligt, maar daarbij mijn adres vermeldt. En hier is het zeker niet afgeleverd. De app geeft aan dat het pakket nog ergens zweeft. Tevens de monteursafspraak met jullie ook moeten verzetten welke eigenlijk voor vandaag stond (en waar ik dus ook voor thuisgebleven ben) dus wellicht kunnen jullie als versturende partij nog kijken waar het pakket is, ik kan niks meer doen als ontvanger.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 10, 2025

De app geeft aan dat het pakket nog ergens zweeft. Tevens de monteursafspraak met jullie ook moeten verzetten welke eigenlijk voor vandaag stond (en waar ik dus ook voor thuisgebleven ben) dus wellicht kunnen jullie als versturende partij nog kijken waar het pakket is, ik kan niks meer doen als ontvanger.

Balen ​@Luukluuk ,

Hopelijk heb je inmiddels al iets gehoord. 

Zo niet: 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi Luuk, dat is even een valse start van je abonnement dan. Ik zou zoals Noordzee aangeeft dan even contact zoeken met de klantenservice zodat er opnieuw een pakket opgestuurd kan worden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2025

Ik heb inmiddels contact met KPN via Facebook en zij hebben dit doorgezet naar de backoffice, bedankt!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 14, 2025

Goed om te horen Luuk! Nogmaals excuses voor het ongemak en post gerust nog eens topic als we iets voor jou kunnen betekenen!