Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik mijn contract inzien zonder de KPN app?

• February 14, 2026
  • 17 reacties
  • 176 keer bekeken

n 1 oogopslag. Handig! ???

Maar vervolgens staat er: Dit is alleen beschikbaar in de MijnKPN app. Ik wil alleen even het einde van mijn contract opzoeken. Waarom staat het er niet tussen?

Ik wil de app niet!

Waar kan ik mijn contract inzien zonder de KPN app?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@kitbir. Welkom op de community! Het contractoverzicht waaronder de einddatum van je abonnement is momenteel alleen zichtbaar via de MijnKPN app. In de app zie je dit in één oogopslag terug onder je abonnement.

Ik begrijp dat je liever geen app wilt installeren. Dan kan onze klantenservice de einddatum ook voor je nakijken. 

17 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 14, 2026

Niet, want dan zou iedereen uw gegevens kunnen zien. En dat willen we natuurlijk niet. 
Alternatief kunt u contact opnemen met de klantenservice, hun kunnen met u meekijken.

• February 14, 2026

Niet, want dan zou iedereen uw gegevens kunnen zien. En dat willen we natuurlijk niet. 
Alternatief kunt u contact opnemen met de klantenservice, hun kunnen met u meekijken.

Iedereen? Alleen de klant zelf kan in principe in de MijnKPN web omgeving inloggen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2026

Dus, als je je abbonnementsgegevens wilt inzien, moet je de app gebruiken?

• February 14, 2026

Dus, als je je abbonnementsgegevens wilt inzien, moet je de app gebruiken?

Klopt. En om makkelijker bepaalde aanpassingen te doen ook. Zo wou ik de telefoonlijn opzeggen maar dat is via de MijnKPN webomgeving heel lastig. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 14, 2026

Iedereen? Alleen de klant zelf kan in principe in de MijnKPN web omgeving inloggen. 

Excuses, ik heb het dan denk ik verkeerd gelezen. Ik dacht dat topicstarter deze gegevens wou opzoeken zonder mijnKPN account, maar het blijkt dus niet in de webversie te staan. 

• February 14, 2026

Het is vaker genoemd maar de hier getoonde optie Abonnementsgegevens gaan naar een pagina waar je naar de App wordt verwezen.

Er wordt al nagenoeg een  jaar lang de tekst getoond dat dit beschikbaar komt tot nog toe lijkt dat een belofte die niet wordt nagekomen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2026

Precies Rowi, er staan ook mijn persoonsgegevens in, mijn volledig adres bijvoorbeeld. Waarom kan er niet ook het einde van mijn contract tussen staan?

• February 14, 2026

Ik wil de app niet!

appdwang.nl

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2026

Fantastisch, thanks Kees!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2026

Hoi ​@kitbir. Welkom op de community! Het contractoverzicht waaronder de einddatum van je abonnement is momenteel alleen zichtbaar via de MijnKPN app. In de app zie je dit in één oogopslag terug onder je abonnement.

Ik begrijp dat je liever geen app wilt installeren. Dan kan onze klantenservice de einddatum ook voor je nakijken. 

• February 16, 2026

Leuk maar wanneer komt dit weer beschikbaar in de webomgeving?

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • February 16, 2026
Als je de KPN app niet wilt of kunt gebruiken, kun je jouw contract op de volgende manieren inzien:
  • MijnKPN Webversie: Log in op de officiële KPN website met je KPN ID. Hier kun je onder 'Producten' je abonnementen beheren en gegevens inzien.
  • Mijn Bestelling: Voor mobiele abonnementen kun je ook naar de pagina Mijn Bestelling op kpn.com gaan. Log in met je bestelnummer en postcode om het contract te downloaden.
  • E-mail: KPN verstuurt het contract (de overeenkomst) altijd per e-mail op het moment dat je klant wordt of verlengt. Zoek in je mailbox naar de bevestiging van je abonnement; het contract zit vaak als bijlage bijgevoegd.
  • Klantenservice: Je kunt een kopie van je contract opvragen via de KPN Klantenservice:
    • Telefonisch: Bel gratis naar 0800-0402 (bereikbaar tussen 08:00 en 22:00 uur).
    • Chat: Start een chat via de servicepagina van KPN. 
Wil je weten hoe je jouw KPN ID kunt aanmaken of herstellen om via de website in te loggen?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 16, 2026

Waarom kopieer je in verschillende topics AI antwoorden ​@Frans123 ? Dit komt meer over als spam dan daadwerkelijk helpen. In dit topic is duidelijk geworden dat de webversie het niet heeft, dat is heel het issue. En dan stuurt AI je door naar de webversie…

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 16, 2026

Hoi ​@Frans123 , je input waardeer ik altijd enorm maar ik krijg bij dit bericht ook de indruk dat je hier AI voor hebt gebruikt en dat voegt eerlijk gezegd niet zo heel veel toe! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 19, 2026

Ik wil de app niet!

appdwang.nl

Nou, inderdaad zeg: ik lees net dat de KPN app toegang tot je contacten gebruikt, of misschien zelfs vereist. 🤯

• February 21, 2026

Ik wil de app niet!

appdwang.nl

Nou, inderdaad zeg: ik lees net dat de KPN app toegang tot je contacten gebruikt, of misschien zelfs vereist. 🤯

Gelukkig is dit niet vereist. Ik heb toch heel even de app geïnstalleerd maar nergens toestemming voor gegeven.  Ik zie heel veel voor mij overbodige rommel, en het ontgaat mij nog steeds waarom bepaalde klant informatie niet via de webomgeving beschikbaar is of veranderingen heel lastig zoals de vaste telefoon uitzetten.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • February 21, 2026

Ik wil de app niet!

appdwang.nl

Op mijn iPad maakt de MijnKPN app verbinding met maar liefst 26 domeinen, waar is dat allemaal voor nodig?