Skip to main content

Verhuizing aangemeld en op 11 mei geïnstalleerd, helaas merkten we dat er geen verbinding was. Dus KPN gebeld. Netjes de 100GB weekbundel ontvangen voor alle 3 de mobiele nummers en maandag werd er een monteur langs gestuurd.

 

Maandag 13 mei, monteur kwam netjes op tijd, maar helaas er was tussen onze kast en buiten kast geen verbinding. Er wordt iemand anders langs gestuurd.

Woensdag 15 mei kwam er iemand langs en inderdaad ergens is een breuk. Er moet een team langs komen.

 

Vrijdag 24 mei kwamen er 2 mannen langs, maar de draad waar de breuk is, ligt te diep. Dus moet er een kraan/graafmachine(?) bij komen kijken. Helaas betekent het dat we weer een nieuwe afspraak moesten maken.

 

Onder tussen had ik nog een keer een Weekbundel 100GB gekregen, maar niet alle nummers kregen het. 2x erover gebeld en het zou gedaan zijn, maar de rest hadden niks ontvangen.

 

Nieuwe afspraak werd gemaakt en er kwamen 2 teams op donderdag 13 juni. Gelukkig is het nu opgelost en hadden we eindelijk weer internet.

 

 

We zijn officieel een maand verder.  Graag zou ik graag voor deze maand een vergoeding willen aanvragen, aangezien ik er geen gebruik van het internet heb kunnen maken, maar er wel voor betaalde. Ik hoor het graag!

Je kan het zelf proberen via de vergoeding service tool

De servicetool heeft volgens mij wel vaak moeite met langdurige storingen, indien het niet zelf lukt is het advies om maandag even te bellen met 0800-0402. Hun kunnen dan precies uitrekenen wat u heeft betaald tussen 13 mei en 13 juni en dit crediteren.


Ik kom helaas niet in de servicetool, blijft steeds steken, maar zal het nog een paar keer proberen. Ik kan pas vanaf volgende week woensdag bellen, omdat ik sinds het weekend niet in Europa ben. Is het dan te laat? Of kan ik dan ook nog bellen?


Bij mij al 2 1/2 maand hetzelfde probleem. Breuk is wel bereikbaar, maar blijkbaar hebben ze een tekort aan mensen met een schep. Gewoon zodra het bedrag is afgeschreven via automatische incasso het bedrag terugboeken. Dan even bellen, zodat ze een creditnota aanmaken voor hetzelfde bedrag. Betalingen stopzetten zolang de storing duurt is uiteraard onmogelijk....


Ik kom helaas niet in de servicetool, blijft steeds steken, maar zal het nog een paar keer proberen. Ik kan pas vanaf volgende week woensdag bellen, omdat ik sinds het weekend niet in Europa ben. Is het dan te laat? Of kan ik dan ook nog bellen?

Zeker kunt u dan nog bellen. 


Reageer