waar moet ik mijn modem op aansluiten? ik probeer de handleiding te volgen die op de kpn site staat weer gegeven alleen ik kan dit kastje niet vinden. Het gaat om een experia box v10.
waar moet ik mijn modem op aansluiten? ik probeer de handleiding te volgen die op de kpn site staat weer gegeven alleen ik kan dit kastje niet vinden. Het gaat om een experia box v10.
Heb je nog ergens een telefoonlijn je huis in lopen? Ik vermoed dat het daarop moet worden aangesloten.
Ik heb nog een ptt aansluiting vlak bij het andere kastje
Ik heb nog een ptt aansluiting vlak bij het andere kastje
Daar moet het op worden aangesloten. Wellicht heb je een varkenssnuit nodig om hem erin te prikken. Zat die niet bij het pakket, of levert KPN die niet meer?
Die zat niet bij het pakket
Die zat niet bij het pakket
Dan haal je zo’n stekker even bij een radiozaak of een onderdelenhuis of een bouwmarkt.
Ik vind het vreemde adviezen (en dan zelfs gemarkeerd als beste antwoord), de topicstarter heeft overduidelijk (Box V10, DSL Y-kabel) een bonded VDSL2 aansluiting.
Mijn advies is om KPN klantenservice te bellen, zeggen dat je het zelf niet aangesloten krijgt en er daarom een monteur moet komen.
Ik denk dat KPN die nog wel kosteloos levert
Ik zou even langs de KPN winkel gaan
Een varkenssnuitstekker gaat hier niet werken
Hoe wil je daar de 2 RJ11 stekkers van de Y-kabel op aansluiten?
Wat
Dus morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00)
Helemaal gelijk
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.