Skip to main content

Sinds een paar dagen werkt onze internet thuis heel slecht. Het valt steeds weg, geen stabiele verbinding.

KPN bellen, zij gaan een nieuwe modem sturen en kan het de volgende dag ophalen. Prima goed opgelost zou je zeggen.

 

Volgende dag, niets binnen.. Weer bellen, niemand van KPN weet ergens van? Weer word er een nieuwe modem opgestuurd en kan volgende dag ophalen.

 

3de dag, niets binnen.. Weer bellen, weer weet niemand van kpn ergens van?????

 

 Nu is de modem ingepland voor morgen :)

 

2/3 weken geleden was mn internet helemaal weggevallen voor 2/3uurtjes, keek op kpn website voor storingen, helemaal geen storingen. Bellen en ja hoor wel storing volgens medewerker en zou tot 07:00 duren. Wat blijkt? Uurtje later werkt het gwn weer.

 

Een beetje te makkelijk dit, tijd om over te stappen :)

De grote vraag is of een ander midem de oplossing is. Welk modem heb je nu?


Nja zolang ik het nieuwe modem niet binnenkrijg kan ik het ook niet zien. V10 denk ik, het heeft een jaar gewerkt met wifi problemen (geen bereik na 2 meter van modem) wat ik destijds ook had gemeld maar KPN wilde toen ook geen nieuwe modem sturen en nu dit..

 

en aangezien de medewerkers van KPN het niet doormelden of te lui zijn of gewoon staan te liegen tijdens het bellen want de volgende dag weten de andere collega’s nergens van en beloven hetzelfde om een modem te sturen en dan komt er niks en als ik bel is het weer hetzelfde verhaal..


In het vervolg je gesprekken opnemen


Nee zo ver wil ik niet gaan, ik vraag niet veel..

Ik hoop dat ik vandaag het nieuwe modem ontvang (3de sms bericht) en kijken of mn internet weer doet


Haha ja weer niks binnen, zie dat ik een sms heb ontvangen dat het morgen word geleverd  en nog een sms dat het pas woensdag word :)


Ik weet niet wie mijn titel heeft aangepast maar maak er maar “tot 4 keer toe” van.


Valt het zowel bekabeld as op wifi weg? Itv ook?

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding? 


Glasvezel, bekabeld

Internet valt geheel uit, niet wifi alleen


Gaat het glaslampje dan ook uit op de glasvezelaansluiting? 

Als er een moderator reageert hier, kan er misschien even naar de demping gekeken worden.

Als er teveel vuil zit bij de connector in de glasvezelaansluiting, of het gedeelte in de wijkkast,  krijgt je een instabiele verbinding. 

Als er nu een v10 is, is de kans klein dat het daaraan ligt, eerder aan de binnenkomende verbinding. 

NT kan ook aan het stuk gaan zijn. Kun je zien aan de raar flikkerende lampjes.


Hoi @HS24. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je een wegvallende verbinding hebt. Heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox in huis? 

Als er een moderator reageert hier, kan er misschien even naar de demping gekeken worden.

Wil je jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?

 


Nee nog niet, word miss vandaag geleverd. Hoop ik.

 

Maar vorige week do/vrijdag had ik gebeld en medewerker van kpn had ook een meting gedaan en zei dat het niet aan de verbinding van centrale naar huis ligt maar iets bij mij thuis, ook dat de verbinding steeds weg valt modem/router?
 

Er zou een modem de volgende dag klaar moeten liggen bij een ophaalpunt maar ik wacht nog steeds en krijg iedere dag een nieuw sms van dat het morgen klaar ligt.

en woensdag komt er een monteur (misschien) als het nog niet werkt met het nieuwe modem.


Nee nog niet, word miss vandaag geleverd. Hoop ik.

Dat hoop ik ook. Ik ga er vanuit dat de monteur morgen het probleem anders wel verhelpt. Als ik nog iets voor jou kan betekenen of moet nakijken/doormeten, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.

 


Weer niks binnen, super dit! Echt waardeloos , maar wel lekker factureren einde van de maand..

 


Ik weet niet wie mijn titel heeft aangepast maar maak er maar “tot 4 keer toe” van.

Ik zou nog steeds willen weten wie mijn titel heeft aangepast en waarom.


Staat er een monteur gepland voor morgen? Die heeft sowieso modems bij zich.

Alsnog jammer dat het zo loopt.


Het modem staat ook sinds zaterdag ingepland, denk niet dat de monteur morgen langs zal komen


Het modem staat ook sinds zaterdag ingepland, denk niet dat de monteur morgen langs zal komen

Wat vervelend dat je nog steeds geen nieuw modem hebt ontvangen. Ik kijk graag voor je na of ik een monteur afspraak kan terugvinden in onze systemen. Wil je daarvoor jou naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!