Skip to main content

Onderwerp: Slechte service, Lange wachttijden en een Schandalige Ervaring!

 

Geachte medewerkers van KPN,

 

Met grote verontwaardiging schrijf ik u deze klachtenbrief. Ik wil graag mijn schandelijke ervaring met betrekking tot de aansluiting van mijn internetpakket met u delen.

 

Tijdens het aansluitingsproces is de glasvezelkabel losgeraakt. Ik heb direct contact opgenomen met KPN en zij vertelden me dat ze een monteur zouden sturen. Echter, dit proces heeft maar liefst 2 weken geduurd! Gedurende deze periode heb ik geduldig gewacht en verkeerde monteur geweest!! 

 

Uiteindelijk, toen de monteur eindelijk arriveerde, gaf hij aan dat hij het probleem niet kon oplossen en dat er een andere monteur nodig was. Hoe is dit mogelijk? Ik heb twee weken gewacht en nu vertelt de monteur die komt dat hij het niet kan fixen. Dit is absoluut schandalig!

Hij zei ik ben instalitie monteur niet reparatie monteur!!!

 

Vervolgens heb ik opnieuw contact opgenomen met KPN en heb ik maar liefst 2 uur aan de telefoon moeten wachten. Geloof me, deze lange wachttijden waren ronduit schandalig! Jullie adverteren met "wij zijn de beste" en "wij zijn de snelste", maar blijkbaar is een wachttijd van een maand normaal als het op service aankomt. Dit is onacceptabel!

 

Ik ben diep teleurgesteld door deze ervaring en wil middels deze klacht mijn onvrede uiten. Ik verwacht dat de beloofde service tijdig en efficiënt wordt geleverd. Los dit probleem alstublieft onmiddellijk op en stel mij niet langer bloot aan deze schandalige behandeling.

 

Met verontwaardigde groeten,

Een Teleurgestelde Klant

Welkom bij ons op het forum @Dodo., het aansluiten van de verbinding gaat niet heel soepel begrijp ik! Dat is vervelend en natuurlijk niet wat we willen. Is er na het aanmaken van dit topic inmiddels wel meer duidelijkheid over het herstel? 

Doordat dit je eerste bericht op het forum is en er geen gegevens op je profiel staan kan ik er verder niets over zien. Als er nog geen duidelijkheid is over de situatie kan je je profiel invullen en een seintje geven, dan kunnen we met je meekijken.

De snelste weg om iemand mee te laten kijken is telefonisch (0800-0402). Ik begrijp dat je dat al gedaan hebt, maar het is sneller dan via het forum zoals je merkt.