Skip to main content

Vanaf maandag zitten wij al zonder internet. Het is nu dag 5 en we worden nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Dinsdag werd er verteld dat we binnen 12 uur internet zouden hebben, na 12 uur gebeld, maar nee binnen 12 uur was toch wel heel vreemd. Binnen 24 uur. Je raad het vast al, geen internet. 
afdeling spoed en herstel zou al een aantal keer contact met ons hebben opgenomen, tot op heden nog niet gebeurd.

Wij hebben een zakelijk abonnement waarbij er binnen 24 uur weer internet geregeld zou moeten zijn, helaas zijn wij door KPN in de maling genomen. 
Niemand weet iets, kan iets. Echt BELACHELIJK. 
1 ding weet ik wel, is dat ik iedereen afraad om klant te worden bij KPN. Ik heb nog nooit zo’n amateuristisch bedrijf als KPN meegemaakt.

Hoi @Ontevreden klanten, welkom op het forum. Oei, vervelend om te horen. Ik zou je graag verder willen helpen. Zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanner dit gebeurd is!


Ik heb hetzelfde ontevreden gevoel met KPN. Internet bij Telfort deed het altijd prima en ik was superblij nu is het overgenomen door KPN en vanaf de Eerste dag ellende. Terwijl het kastje en de leidingen etc hetzelfde zijn.
Hoe kan dit? 
 

Ook de betalingen zouden worden afgeschreven van mijn rekening, maar ik krijg elke maand een melding dat er geen geld op de rekening staat en ik handmatig via een link moet betalen. Waardeloos toch? 
 

En als je dan niet meteen betaald wordt je afgesloten en moet je 25 euro extra betalen. 
betaal je wel gelijk dan wordt er 20 euro administratiekosten aan de rekening toegevoegd. Snap jij dit? 

 

Ik heb gewoon geld op mijn rekening maar jullie vertikken het om je werk te doen en zo geld afhandig te maken van jullie klanten. Zogenaamd geen afschrijving mogelijk en zogenaamd extra administratie kosten in rekening brengen terwijl er officieel 2x herinneringen moeten worden gestuurd en dat er ook duidelijk moet worden gecommuniceerd over deze extra administratiekosten.  

 

Ik weiger deze dan ook te betalen en ik heb de aansluiting met KPN ter direct beëindigd. Ik kan hier niet tegen. Ik heb een bedrijf en moet mij ook aan de wet houden, maar KPN staat erboven denk ik. :(((

 

Koude douche voor KPN 


 


@Esporta Is dit nou gewoon een mededelingen of wilt u het probleem opgelost zien? Waarom hebt u niet eerder hier aan de bel getrokken?