Skip to main content
Beantwoord

Waardeloze service van KPN

• May 28, 2025
  • 12 reacties
  • 222 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik dagelijks problemen heb met m'n internet...hoor ik jullie amper,maar nu ik m'n abonnement heb opgezegd zijn jullie in paniek🤮🤮🤮🤮

Ik ga nooit meer een kpn abonnement nemen en ik zal ook alles en iedereen het afraden..!!!!

Ga je diep en diep schamen kpn voor jullie waardeloze service 

Beste antwoord door Maja van KPN

Het klopt dat wij niet overal in het buitengebied een snelle verbinding kunnen leveren. We zijn wel druk bezig met de uitrol van glasvezel én het verbeteren van het kopernetwerk, en daarnaast bieden we op meerdere locaties een aanvulling met een 4G modem. Ondanks dat, kan het goed zijn dat de maximaal haalbare snelheid op jouw adres in het buitengebied, niet zo hoog is als je graag zou willen. Als dit het geval is, zal er door de technische leverbeperkingen op jouw adres, niks zijn dat wij kunnen doen om de verbinding te verbeteren. Het maakt daarbij niet uit hoe vaak je contact met ons opneemt, als het niet mogelijk is om sneller internet te leveren, dan is het ook echt niet mogelijk 😕 

Wij hebben geen alleenrecht, andere aanbieders kunnen gebruik maken van onze lijn en daar een abonnement over leveren (met dezelfde snelheid). Daarnaast ligt er op veel plaatsen ook een kabel van Ziggo, en verder bestaan er tegenwoordig draadloze alternatieven. Je hebt dus keuze buiten KPN.

Heb je de opzegging online doorgegeven? In dat geval klopt het dat we je bellen, er is telefonisch contact nodig om je opzegging definitief te maken. Als we je niet te pakken krijgen, blijven we het wel meerdere keren proberen, omdat we je opzegging anders niet kunnen verwerken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 28, 2025

@Peters.kanters op deze community helpen klanten elkaar. Is er nog iets waar wij of KPN u mee kunnen helpen? Of wilt u vooral uw verhaal kwijt? Als het dat laatste is dan is het ontzettend jammer dat uw ervaring zo ondermaats was. Van KPN behoor je service te verwachten en ook te krijgen. Blijkbaar liep dat niet lekker en dat is zonde. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 28, 2025

Uw reactie geeft trouwens weer heel duidelijk aan hoe de kpn met zijn klanten omgaat...als stront!!!!

Hans is net zoals u een klant. U heeft hier nog niet met iemand van de KPN moderatie team / klantenservice gepraat. Die zijn te herkennen aan hun groene naam inclusief KPN logo.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Peters.kanters, wat jammer dat je zo ontevreden met ons bent geweest dat je besloten hebt op te zeggen 🙁 Dat je ontevreden bent begrijp ik, maar ik wil je wel verzoeken om je respectvol uit te laten tegen andere leden op de community, datzelfde geldt overigens ook voor ​@HansGlas. Ik heb een aantal reacties verwijderd. 

Uit de eerdere topics die je hebt geopend haal ik dat je geruime tijd problemen hebt gehad en daar ook regelmatig contact over hebt gehad. Het lijkt er echter niet op dat we de technische problemen voor je op hebben kunnen lossen dus ik snap wel dat je nu toch maar besloten hebt om voor een andere aanbieder te kiezen. Wat bedoel je precies met dat we ‘in paniek’ zijn? Hebben we nog contact met je opgenomen over de opzegging die je door hebt gegeven? Als dat het geval is, zal dat geen paniek zijn, maar hebben we wellicht nog meer vragen voor je om de opzegging definitief af te kunnen ronden. 

Forum|alt.badge.img

Met in paniek bedoel ik...dat jullie mij,na opzeggen van abonnement, dagelijks bellen,maar als ik internet problemen heb,hoor ik maar weinig of ik krijg een zeer onbeschofte medewerkster aan de telefoon of iemand die er totaal geen verstand van heeft.ik wordt telkens vh kastje naar de muur gestuurd. Ik ben ook verder gaan onderzoeken en jullie blijken gewoon een hele slechte service te hebben watbetreft internet in buitengebied.wat natuurlijk meespeeld is dat kpn het alleenrecht heeft in veel buitengebieden en dus  niet bang is voor andere providers en hun klanten dus gewoon in de maling kunnen nemen.jullie moeten in oplossingen gaan denken en niet aan klanten binden en proberen te houden!!!!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 4, 2025

Het klopt dat wij niet overal in het buitengebied een snelle verbinding kunnen leveren. We zijn wel druk bezig met de uitrol van glasvezel én het verbeteren van het kopernetwerk, en daarnaast bieden we op meerdere locaties een aanvulling met een 4G modem. Ondanks dat, kan het goed zijn dat de maximaal haalbare snelheid op jouw adres in het buitengebied, niet zo hoog is als je graag zou willen. Als dit het geval is, zal er door de technische leverbeperkingen op jouw adres, niks zijn dat wij kunnen doen om de verbinding te verbeteren. Het maakt daarbij niet uit hoe vaak je contact met ons opneemt, als het niet mogelijk is om sneller internet te leveren, dan is het ook echt niet mogelijk 😕 

Wij hebben geen alleenrecht, andere aanbieders kunnen gebruik maken van onze lijn en daar een abonnement over leveren (met dezelfde snelheid). Daarnaast ligt er op veel plaatsen ook een kabel van Ziggo, en verder bestaan er tegenwoordig draadloze alternatieven. Je hebt dus keuze buiten KPN.

Heb je de opzegging online doorgegeven? In dat geval klopt het dat we je bellen, er is telefonisch contact nodig om je opzegging definitief te maken. Als we je niet te pakken krijgen, blijven we het wel meerdere keren proberen, omdat we je opzegging anders niet kunnen verwerken.

Forum|alt.badge.img

En weer geen internet gvd...ik wordt helemaal stapelgek van kpn...ik ga nu ook niet meer betalen!!!

Voor alle lezers...neem ajb geen abonnement bij kpn....wat een slechte service pfffff

Forum|alt.badge.img

Als dit probleem bekent is bij jullie waarom betaal ik dan hetzelfde als iemand die wel goed internet heeft....ik neem aan dat als u een auto koopt die totaal niet werkt u uw geld ook terug wilt hebben!!!!!!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 5, 2025

Hallo ​@Peters.kanters, uit de startpost blijkt niet welke dagelijkse problemen er zijn met de internetverbinding. Er zijn wat reacties niet meer leesbaar dus mogelijk zat daar een opsomming van de problemen bij. Zonder deze details te weten is het onmogelijk om oorzaken aan te wijzen. Je moet niet boos worden maar realiseer je dat de oorzaak wellicht te vinden is buiten de invloedsfeer van een provider. Het zal niet de eerste keer zijn dat de oorzaak achter de voordeur zit. Ik denk dat het verstandig is om een klein beetje te matigen en ondanks eerdere ervaringen de dialoog aan te gaan om mogelijke oorzaken te vinden.

Ik denk dat er geen enkel bedrijf is dat klanten graag ziet vertrekken, ook KPN niet. Het gras is elders niet altijd (KPN) groener. Je oproep om geen abonnement te nemen bij KPN zou ik zelf verwijderen want dat is een emotionele reactie en jouw ervaring hoeft niet representatief te zijn voor de ervaringen met KPN door anderen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 5, 2025

Hallo ​@Peters.kanters, uit de startpost blijkt niet welke dagelijkse problemen er zijn met de internetverbinding. Er zijn wat reacties niet meer leesbaar dus mogelijk zat daar een opsomming van de problemen bij.

De vorige reacties waren technisch gezien 0,0 relevant en daarom ook verwijderd.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 5, 2025

Hallo ​@Peters.kanters, uit de startpost blijkt niet welke dagelijkse problemen er zijn met de internetverbinding. Er zijn wat reacties niet meer leesbaar dus mogelijk zat daar een opsomming van de problemen bij.

De vorige reacties waren technisch gezien 0,0 relevant en daarom ook verwijderd.

Als daar geen details in stonden is een inhoudelijke discussie niet mogelijk. Hopelijk wil de topic starter nog eens aangeven waarom de service zo slecht ervaren is. Daar kan KPN in ieder geval nog wat mee.

Als het een buitengebied betreft ben ik geen ervaringsdeskundige, ik heb de luxe van een mooie glasvezelaansluiting maar mogelijk zijn er toch aanvaardbare oplossingen of oorzaken te vinden.

Forum|alt.badge.img

Ik wil alleen maar mensen waarschuwen dat heeft niets maar dan ook helemaal niets met m'n emoties te maken...ik wil u dan ook graag uitnodigen om bij mij het wk voetbal te komen kijken...kijken of u dan nog zo reageert!!!!

Maar alle antwoorden die ik steeds krijg zijn van pro kpn medewerkers!!!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • June 10, 2025

Je doet heel veel aannames ​@Peters.kanters. Er zijn simpelweg ook heel veel klanten die heel tevreden zijn met de KPN diensten. Ik kan onmogelijk ontevreden zijn met mijn glasvezel. Het maakt gewoon veel uit welk type verbinding iemand heeft.

Maar juist daarom heeft het gewoon zo weinig zin om mensen te waarschuwen. Want waarvoor? Mijn diensten werken altijd en zeer goed. Dat benoemen al die “pro” KPN mensen hier. Geen kwestie van voor of tegen zijn.

Energie steken in oplossingen is verstandiger denk ik.