Skip to main content

Hey hoi,

hoe kan het dat ODIDO Heel goed communiceert met klanten over glasvezel en kpn niet ? open Dutch fiber heeft ons brieven gestuurd erover en zelfs staat er op de deur geplakt dat ze 6 tot 20 september beginnen met de aanleg terwijl je van kpn niks hebt binnen gekregen erover ( zelfs over de gedaan werkzaamheden niks binnen gekregen ) dus ik vroeg me af waarom communiceert kpn weinig met hun klanten ..

Nou sorry, maar hier hoeft niemand iets op de deur komen plakken.


Waarschijnlijk omdat er bij jou nog geen glasvezel van kpn aangelegd gaat worden. Als kpn dat wel gaat doen dan hoor je dat echt wel.


Waarschijnlijk omdat er bij jou nog geen glasvezel van kpn aangelegd gaat worden. Als kpn dat wel gaat doen dan hoor je dat echt wel.

Sorry verkeerd gezegd de kabels liggen er al .en Dutch fiber gaat rond die tijd mensen erop aansluiten 


Waarschijnlijk omdat er bij jou nog geen glasvezel van kpn aangelegd gaat worden. Als kpn dat wel gaat doen dan hoor je dat echt wel.

Sorry verkeerd gezegd de kabels liggen er al .

Fijn toch? Wat is dan het probleem? 


Waarschijnlijk omdat er bij jou nog geen glasvezel van kpn aangelegd gaat worden. Als kpn dat wel gaat doen dan hoor je dat echt wel.

Sorry verkeerd gezegd de kabels liggen er al .

Fijn toch? Wat is dan het probleem? 

Het probleem is dat je geen communicate heb als klant van kpn ook vorige gebeld over de afspraak ook nooit terug gebeld is al 2e X zo 


Waarschijnlijk omdat er bij jou nog geen glasvezel van kpn aangelegd gaat worden. Als kpn dat wel gaat doen dan hoor je dat echt wel.

Sorry verkeerd gezegd de kabels liggen er al .

Fijn toch? Wat is dan het probleem? 

Het probleem is dat je geen communicate heb als klant van kpn ook vorige gebeld over de afspraak ook nooit terug gebeld is al 2e X zo 

3x (correctie )


Waarschijnlijk heeft de netwerkbeheerder de aansluiting nog niet opgeleverd. Dan kan er dus niet geleverd worden door kpn. Je krijgt echt bericht als er geleverd kan worden. Zeker als je nu een koperaansluiting hebt want die wordt dan tzt uitgeschakeld. 


Waarschijnlijk heeft de netwerkbeheerder de aansluiting nog niet opgeleverd. Dan kan er dus niet geleverd worden door kpn. Je krijgt echt bericht als er geleverd kan worden. Zeker als je nu een koperaansluiting hebt want die wordt dan tzt uitgeschakeld. 

Dank je voor de reactie dan weet ik dat wie weet deze maand nog wel een brief ik zie het wel


Wat zegt http://netwerk.kpn.com over uw adres?


Wat zegt http://netwerk.kpn.com over uw adres?

Woning aansluiten voor 3 maanden nu dus wie weet binnen kort zijn wij aan de beurt 


Reageer